• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor på Nato

easy rider

Brüno
2-Faktor
UrzcTqf.jpg
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fan vad alla andras klockor är snyggare på Nato än mina!! Bra jobbat!!


Håller med, satt i 20 min och satte på ett svart nato på LVn, 10 min senare satt jag o satte tillbaka länken... Jag tycker man tappar hela känslan i klockan.. Visst det är extremt behagligt att bära, men något saknas... :/
 

Emil

Cartier
fått känslan lite att nato/zulu passar mycket bättre på dem med smala handleder, har själv 21,5cm och kan oftast inte ens vika tillbaka flärpen då den inte finns. hur resonerar ni kring nato?
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Är det bara jag som upplever att alla nato konsekvent är 2-3 cm för korta? Jag har handleder på ca 18,5, vilket inte är enormt. Tankar på det?

OnT:
Fugr0nq.jpg


Easy Rider: Den ser väldigt fin ut! Fina index och feta luggar. Är du nöjd med den? Håller tiden som den ska och inget akut servicebehov? Tycker säljaren löste situationen bra.


Jacob: fin färgmatchning på det bandet. Har också ett sandfärgat. Passar bra till gulnade index.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
fått känslan lite att nato/zulu passar mycket bättre på dem med smala handleder, har själv 21,5cm och kan oftast inte ens vika tillbaka flärpen då den inte finns. hur resonerar ni kring nato?
Förstår det, själv har jag 19 och då får lag en liten bit över till att vika. Mitt problem är att jag vill ha spännet under armen. Brukar klippa av flärpen och köra utan, eller sy fast längre fram.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
fått känslan lite att nato/zulu passar mycket bättre på dem med smala handleder, har själv 21,5cm och kan oftast inte ens vika tillbaka flärpen då den inte finns. hur resonerar ni kring nato?

Det finns ju långa naton att köpa som säkert passar dina manliga mastodonthandleder.
 
Topp