• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor på Sweco

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Ska byta jobb i höst och har hamnat på Sweco i Stockholm.
Det nåste ju finnas NÅGON på detta forum som också hänger där.. eller?
 

Cyklisten

Cartier
Jag jobbar hos konkurrerande teknikkonsult, jag har sett typ en schysst klocka bland 400-500 kollegor.
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Ska byta jobb i höst och har hamnat på Sweco i Stockholm.
Det nåste ju finnas NÅGON på detta forum som också hänger där.. eller?
Har varit påväg dit ett par gånger men inte tagit steget pga just det faktum att det inte fanns npgra blivande kollegor med bra klocksmak ;) Blev en av konkurrenterna vilket jag inte ångrat ;)
 

otisred

Omega
Jag har sett två Rolex GMT Pepsi och en SubC under senaste månaden. De första två i köket och den sistnämnda i hissen. Svårt när det är så många olika bolag och man rör sig inte överallt direkt.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Jobbar också på ett konkurrerande bolag. Inte exakt samma bransch men.. Här har vi 2 smp och en med en Blancpain chrono och guld reverso. Så verkar inte finnas intresse. Just ja sett en Breitling och en monaco också.
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
En av mina tekniska designer springer där ganska ofta, dvs på kontoret bakom DN Skrapan, ska be honom luska....
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
När jag suttit på möten med andra konsulter inom bygg har både heuer (vintage), Rolex, pannor, Omega och breitling varit närvarande. Så "dålig smak" vill jag inte påstå..
 
Topp