• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockrån i Skövde

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Riktigt tråkigt och oacceptabelt att urmakare/klockbutiker hela tiden ska behöva leva med rädslan att bli rånade. :mad: Snart finns väl inga butiker kvar då försäkringar, vakter, säkerhetsskåp mm blir alltför dyrt.





Gällande mannen och toaletten tyckte jag det stod i en av GPs artiklar att han hade gjort likadant vid ett tidigare rån... Sitter ofta på muggen? :rolleyes:
Haha äre så? Jävla tajming på honom.
 

marw

Panerai
2-Faktor
Alltid när dagens media censurerar GM så vet man vilka det handlar om...
Måste vara de där invandrarna. Kollar alltid efter min sambo, alternativt mina barn som således torde tillhöra andra generationen. Inte hittat dem ännu men ska ta lite bra bilder så kan vi alla hjälpas åt att sätta dit dem...Inte plockar de ur diskmaskinen heller, jävla pack...
 

Camo00

Patek
Bra Skåp som skyddar.

image.png

Autocorrect???
Eller var det Vinkevink som blev utsatt för rån..?! :D o_O
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kanske var någon eller några som var förbannade på att servicen på deras klockor vara dåligt gjord! Trist dock att man då hotar personalen med pistol, hammare etc, skulle varit bättre ifall dom gått till allmänna reklamationsnämnden...
 

Brunleif

Panerai
Riktigt tråkigt och oacceptabelt att urmakare/klockbutiker hela tiden ska behöva leva med rädslan att bli rånade. :mad: Snart finns väl inga butiker kvar då försäkringar, vakter, säkerhetsskåp mm blir alltför dyrt.





Gällande mannen och toaletten tyckte jag det stod i en av GPs artiklar att han hade gjort likadant vid ett tidigare rån... Sitter ofta på muggen? :rolleyes:

Jag är mest förvånad över att han systematiskt verkar skita med dörren öppen.
 

Fredgusta

Panerai
Enligt GP blev 6 män gripna igårkväll för inblanding i rånet. De hittade en soft-air gun i deras bil så om man bortser från den psykiska skadan så hade nog ingen fysiskt kommit till skada...
 

Ruben

Rolex
Här finns inslaget. Snygga tänder på han längst till höger.
klockraxxn-signalement-1-800x450.png
Tror han var på jakt efter ett par guldtänder. Som det nämns i inslaget så bör ju någon ha sett honom med tanke på hans karaktäristiska utseende?!

@tissoter ingen maskering, fumlar med kulor och hammare.

Inte omöjligt att diverse droger varit inblandat. Med tanke på att två av personerna har påsar under ögonen så gissar jag på amfetamin. Det är väl rätt vanligt i öststaterna dessutom.
 
Senast ändrad:
Topp