• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockrea i sumpan!

Wi

NLA
2-Faktor
Kan inte annat än tolka detta som ett fruktansvärt angrepp på min persona..... och således finns bara ett motmedel..... Freck U you frecking freck..... OCH....släpa dolmen i grus lymmel....myntOmegan är sjukt sval...

När vi ändå är inne på personangrepp.
Sluta överanvända punkter! Får alltid känslan att det är en hög surferdude bakom dina posts.
;) Puss
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
.......håller med föregående talare/skribent...... Det är skitkul att använda .... OCH VERSALER!!:)
 
  • Like
Reactions: Wii
Missade bilderna!
e5a7eded.jpg

u8y6amy3.jpg
/j


Sent from my iPhone using Tapatalk
riktigt snygg! Grattis
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Jag försöker glida in vid lunch i morgon, vi kanske syns där då. Jensab vet om dom har några billiga klocklådor på Rea också?
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Ball, riktigt tuff modell som jag ej sett tidigare
Jag vet faktiskt inte vad jag tycker om den och vet inte vad som flög i mig :clown::clown:.
Men det är en skön känsla och klockan är inte för utflippad.
Annars så kan jag i likhet med många andra fnysa åt omegas alla limiterade modeller.
Denna klocka är en serie på 1971 klockor.
/j
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Faen jag bor fem min därifrån, kanske skall bege mig dit. Har dock inte riktigt råd med något haha

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 

Dexter86

Cartier
Kan någon av er vara vänlig och kolla pris på omega po 42mm
Den gråa modellen
Skulle uppskattas

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
 
Topp