• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockrea i sumpan!

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Jag lämnade precis, vet ju inte hur alla ser ut så jag sa inte hej till någon, hur känner man igen er!? :D
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Här kommer en bild för er breitling fans!
yseju7uj.jpg
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Fråga från en som bor riktigt långt bort...
Fanns Superocean 42, Galactic 36 eller Transocean med duktig rabatt?

//Daniel
Transocean fanns, både plain och med chrono/månfas. Upp mot 50% på Breitling. Galactic fanns också med pärlemotavla och även Superocean om jag inte såg fel.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
20% på SjööSandström, 10 på Sinn, 15 på Omega, upp mot 50 på Breitling. TH kollade jag inte ens på. Swatch scubapro kostar en fyrhundring.
 

Bolio

Panerai
Kan någon av er vara vänlig och kolla pris på omega po 42mm
Den gråa modellen
Skulle uppskattas

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Du skulle ha klippt Ninens, tror det priset var svårt att slå. Men det kanske dyker upp någon till snart håll ögonen på köp och sälj och vänta inte för länge då knycker någon annan den.
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
De har en superocean 44 med rose gold-ring för 25. Såg väldigt tilltalande ut. Med de senaste utgifterna så vettefan. Skall gå hem och tänka på saken.

:)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Topp