• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Klockrullar 350 kr POK - Lönings rea

Super pris på de sista exemplaren!! :)

Klockrullen är gjord i prima koläder och är konstruerad så du får plats med sex klockor som försluts dubbelt av lädret vilket gör att de ligger tryggt och säkert utan att skadas! Bredden på en ficka är 6 cm så borde passa de flesta klockorna!
Detta lilla projekt är något jag hållit på med bredvid mina studier och jag har nu 20 st varuprover som jag hoppas att mina forum kamrater tycker är intressanta!

Priset jag tänkt för ett stycke är 450 kr 400 Kr 350 Kr postat och klart!

Ni med skarpt öga kanske har noterat en liten logga nere i det högra hörnet, det står PYLO vilket står för "protect your loved ones" vilket jag tyckte var ett passande namn på projektet!

Bara PMa vid intresse!

Referenser på forumet finns det gott om!

sh4oKd4.jpg

IBsBP7c.jpg

uJL9cP3.jpg



Betalning sker helst via Swish eller banköverföring!
 
Topp