• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockrullar och klockfodral i kvalitetsläder

Kvisten

Cartier
2-Faktor
Inför påfyllning av lagret är tänkte jag göra plats i hyllorna, så här erbjuder jag (vi, kvistvik.se) följande förvaringslösningar till nedsatta priser. Vi tillverkar alla våra produkter för hand av högkvalitativt fullnarvsläder som åldras väldigt fint.

(Till ADMIN: föregående annons plockades bort utan att jag fick något meddelande om detta. Jag är medveten om forumreglerna och rättar mig efter dem så gott jag kan varför jag skulle uppskatta om ni kunde meddela eventuellt regelbrott för annars vet jag inte vad jag gör fel och har då ingen chans att bättra på annonsen.)

1. Klockrulle i chokladbrun mocka. 500 kr
Rullen är tillverkad helt av mjukt och tjockt mocka från Italien. Bältet är i starkt, brunt pull up-läder (som patineras fort!). Plats för sex klockor samt verktyg för armbandsbyte eller penna.

Vi har även inlägg till fickorna som skyddar klockorna, något som är speciellt användbart för klockor på länk och dessa tar vi 20 kr/st för, eller totalt 100 kr för 6 st (en till varje ficka).
hel_rullad.jpg


2. Klockfodral i chokladbrun mocka. 300 kr
Mörkbrunt mocka från Italien. Fodralet kommer med ett litet inlägg som man virar klockan kring (speciellt användbart för klockor på länk).
hel_liggande.jpg


3. Klockfodral i mörkbrunt pull up-läder. 300 kr
Det mörkbruna pull up-lädret reagerar starkt vid berörning varför lädret mjuknar upp rätt fort och patina utvecklas extremt fort. Fodralet kommer med ett litet inlägg som man virar klockan kring (speciellt användbart för klockor på länk).
hel_liggande_bruntrad.jpg



Vi har även ett par portföljer (se miniatyrbilder) som vi hade tänkt rea ut rejält (2000 kr/st, i princip självkostnadspris). Men jag misstänker att min föregående annons blev borttagen pga dessa portföljer då de inte nödvändigtvis är särskilt relevanta för klockor. Admin kan gärna bekräfta detta.

Alla priser inkluderar moms och frakt.
Bytesrätt inom två veckor förutsatt att grejerna är oanvända.
Betalning sker enklast genom Swish (men vi kan även ordna kortbetalning genom www.kvistvik.se)
 

Bilagor

  • 20160628_194318.jpg
    20160628_194318.jpg
    122 KB · Visningar: 291
  • hel_baksida.jpg
    hel_baksida.jpg
    52.3 KB · Visningar: 255
  • hel_framsida.jpg
    hel_framsida.jpg
    81.2 KB · Visningar: 268
Senast ändrad:
Topp