• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KLOCKSNACK 1 ÅR - officiell kalastråd!

Josef B

Bestraffaren
20131013_003430_zps2f61a0f1.jpg
 

BME

Cartier
Vad säger man?
Grymt uppstyrt av festkommittén, grym mat vonbahr, grymt trevliga och härliga människor helt enkelt grymt, top notch!
Inatt kommer jag drömma om klockor :D
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Vilken kväll! Jag gick hem tidigt (med ålderns rätt) men festarrangörerna, Porsan Målarn Josef B Ricrob och masterkiller (hoppas jag inte glömde någon, men jag skyller på att jag är lite tankad) gjorde ett sanslöst bra jobb med lokal, mat och giveaways från Rob E och Sjöö & Sandström. Super helt enkelt! Stort tack!

Stort tack också till forumpatronerna som har skapat förutsättningen för detta härliga ställe, Klocksnack. Bättre finns inte. Så är det bara.
 
Tack för alla bilder, nästan så man fick vara med utan att vara där. En hel del gobitar såg man , och det är inte alltid de dyraste som är vackrast.(imho) Och man kan konstatera att handledsstorlek spelar in i hur en klocka ter sig. Jag körde bartömmning på Thaiboat istället.
 
Topp