• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks 1-årsfest

Vill du komma på Klocksnacks 1-årsfest?

  • Ja, bor i Stockholmsområdet.

    Röster: 73 73.0%
  • Ja, bor ute i landet och behöver någonstans att sova (hotell).

    Röster: 27 27.0%

  • Totala väljare
    100

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Vill du komma på Klocksnacks 1-års fest under hösten? Priset kommer vara ca 500:-/person och då ingår mat och viss dryck.
Festen kommer äga rum i Stockholm en lördag i oktober, datum TBC.

Ni som läser det här i Tapatalk, gå till http://www.klocksnack.se/threads/klocksnacks-1-årsfest.6532/ för att rösta.

OBS! Detta är bara en första intressekoll, mer info etc kommer senare.
 

Roxen

Cartier
Väldigt trevligt! Förmodar att det kommer förekomma en del klockor på den där tillställningen...
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Låter trevligt, kommer det ske slutet ?
Isf borde platsen skickas ut per PM tycker jag, så säkerheten hålls hög.
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Låter trevligt, kommer det ske slutet ?
Isf borde platsen skickas ut per PM tycker jag, så säkerheten hålls hög.

Du ska nog se att säkerheten på liknande tillställningar hålls väldigt hög när det beger sig. Sist käkade vi i en bunker 10 meter under jord efter att innan ha skenbärsat på en krog för att avleda uppmärksamheten från möjliga banditer.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Haha , jag är inte rädd för min egen skull då jag inte har någon dyr klocka, men många här sitter ju på dyrgripar av många slag, speciellt vintage som är svårersättliga :)

Man ska inte vara naiv, finns mycket luffare som kan nosa sig till enkla pengar.
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Eventuellt. Det kräver ju en del för oss som inte bor i Sthlm.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Självklart på.

Alla ni som behöver ngnstans att sova kan göra det i MKRGG s garage. Han har ju redan ganska många illegala asylsökande där så efterfesten är given.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Självklart på.

Alla ni som behöver ngnstans att sova kan göra det i MKRGG s garage. Han har ju redan ganska många illegala asylsökande där så efterfesten är given.

Asså terminologin och juridiken din luffare! Man kan inte vara sökande och illegal, det är som att vara playboymodell och ful, a contradiction of terms.

Annars är det rätt, bland allt skrot hyser jag ett stort antal papperslösa men finns det hjärterum finns det stjärterum. Och så spelar vi in tysk råkinky porr samt smugglar illegala substanser sen. Kanske slår till mot ett par värdetransporter och så.

Hur många smajlis behövs för att visa att jag är ironisk?
 
Topp