• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks 1-årsfest

Vill du komma på Klocksnacks 1-årsfest?

  • Ja, bor i Stockholmsområdet.

    Röster: 73 73.0%
  • Ja, bor ute i landet och behöver någonstans att sova (hotell).

    Röster: 27 27.0%

  • Totala väljare
    100

Ministern

Founder
2-Faktor
@ Daviden
Kommer gärna om möjligt!
Men...är meningen med omröstningen att förstärka "Norrlands Hufvudstad":s position som Sveriges minst beresta? ( Gäller förstås inte forumets medlemmar från huvudstaden som verkar ha stirrat på urtavlor både här och där ) Men varför inte främja bildandet och förlägga ngt här i Skåne? :)

Därför att 70 procent bor kring Stockholm av medlemmarna samt 60 procent av ledningen. Enkel matematik :)
 

Landshark

Cartier
Jag tror inte att jag kommer att närvara, tyvärr. Blir säkert kul. Däremot har jag ett förslag om att man kör upprop med respektive nickname samt att deltagarna bär sin avatar som namnskylt. Jag har nämligen på senare tid börjat misstänka att några av er kör med falska avatarer. Så här tror jag att det ligger till:

Uppenbart fejk: TKVF
Troligen fejk: daviden, Aquaracer2, Ricrob, yonsson, leber, Pappi m.fl.
Troligen äkta: JS-80 och Målarn
Definitivt äkta: Spencer66 (bilden tagen i samband med en hemlig Rolex-sammankomst nere i ett bergrum i Schweiziska alperna)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Jag tror inte att jag kommer att närvara, tyvärr. Blir säkert kul. Däremot har jag ett förslag om att man kör upprop med respektive nickname samt att deltagarna bär sin avatar som namnskylt. Jag har nämligen på senare tid börjat misstänka att några av er kör med falska avatarer. Så här tror jag att det ligger till:

Uppenbart fejk: TKVF
Troligen fejk: daviden, Aquaracer2, Ricrob, yonsson, leber, Pappi m.fl.
Troligen äkta: JS-80 och Målarn
Definitivt äkta: Spencer66 (bilden tagen i samband med en hemlig Rolex-sammankomst nere i ett bergrum i Schweiziska alperna)
Ja det var inte gratis att operera om mig - men det var värt varenda krona - älskar min gula plyschpäls!
 
Topp