• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks 10:- per klocka insamling (Barncancerfonden)

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Besvikelsebump! Endast 14 nya starka och stolta givare de senaste dygnen! YNKLIGT! Vad är det här???!!! Skärpning! Jag vet inte med er andra, men jag kommer iaf bli grymt besviken på samtliga medlemmar som inte bidrar med något de sista dygnen! Jag är helt övertygad om att ALLA medlemmar på KS, kan bidra med en liten slant till. Bevisa mig gärna att jag har rätt :)
 
Senast ändrad:

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Besvikelsebump! Endast 14 nya starka och stolta givare det senaste dygnen! YNKLIGT! Vad är det här???!!! Skärpning! Jag vet inte med er andra, men jag kommer iaf bli grymt besviken på samtliga medlemmar som inte bidrar med något de sista dygnen! Jag är helt övertygad om att ALLA medlemmar på KS, kan bidra med en liten slant till. Bevisa mig gärna att jag har rätt :)
Ja, jo... men tycker ändå att det är fint att så många bidragit genom åren! Och jag hoppas förstås att det gör någon liten skillnad för de barn och familjer som drabbats av cancerbesked.
Nu i morse så bidrog @donnie med en femhundring. Bra där!
:)
 
Summa för 2016:
Screenshot_20170101-001455.png


Gott nytt år tokar!
 

maximuspro

Panerai
2-Faktor
Sätt som krav att en annons kostar 10kr per klocka i annonsen och kräv att skärmdumpen bifogas som vilken bild som helst i en säljesannons. Ingen dump, annons raderas:)
 

peder67

Omega
2-Faktor
Jag tycker att iden som Scaramanga kläckte i tråden Januari klockor är så bra att den förtjänar en egen tråd och en egen insamling så jag har skapat en Insamling på Barncancer fonden:

http://www.barncancerfonden.se/16781/

Satte målet till 10000:- innan 31 December 2013 det borde vi väl klara av?
1000 klockor borde väl passera lätt under året!

Så haka på denna trend nu och skänk 10:- per klockdeal!

Märk gärna gåvan med ert nick!

MVH
Anders P
 

Fezze

Omega
pyntade in 20kr för de två affärer jag gjort iår. Detta initiativ betyder nog mer för mig än för många andra då jag själv fick Leukemi som 17åring (frisk idag), barncancerfonden gör mycket för drabbade. Vi fick fira in nyåret 2009-2010 på Umeå universitetssjukhus. Och då stod barncancerfonden för en massa mat och roliga aktiviteter för de yngre barnen. Tack till alla er som sponsrat under alla dessa år :heart:
 

Jimmie

Breitling
Haha :) Har precis fattat mod och börjat använda forumet. Yes jag ska läsa på lite bättre,för jag har inte full koll på hur man navigerar här.

Jag ska inte sälja något faktiskt jag är en keeper :) Men jag skulle vilja leta något. :rolex:
 
Topp