• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks EM-Elvan

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Roligt initiativ :) Kommer bli kvällspysslet att få ihop ett vinnarlag. Tack för påminnelsen @Chami om att studera spelschemat lite närme.
 

Ekstrand

Cartier
Börjar se bra ut! 18st anmälda so far! Ser att varken @Clark Kent eller ?BFF? tagit ut några lag, eller vill ni inte avslöja vinnande truppen kanske?

EM-ligan.JPG
 

månljus

Panerai
Tror att det är så att man får göra ett visst antal byten varje bytesfönster. Eller har jag missförstått det? Jag är också med förresten! Åker iväg på semester där mitt i men ska försöka hålla det uppe. Snart drar det igång!
 

Ekstrand

Cartier
Tror att det är så att man får göra ett visst antal byten varje bytesfönster. Eller har jag missförstått det? Jag är också med förresten! Åker iväg på semester där mitt i men ska försöka hålla det uppe. Snart drar det igång!

Ja det stämmer! Men skulle rekommendera att ha en trupp när matcherna startar :) Kul, nu kom 4 lag till direkt :) (@Chami här har du hur övergångarna fungerar under EM)
20160607_235331.png
 
Senast ändrad:

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Ja det stämmer! Men skulle rekommendera att ha en trupp när matcherna startar :) Kul, nu kom 4 lag till direkt :) (@Chami här har du hur övergångarna fungerar under EM)
20160607_235331.png
Aha, cool, då kan man leka lite mer med spelare från de på pappret "sämre" lagen. Nu börjar jag bli nervös, mkt som står på spel här. @Ekstrand har fixat en Hublot KlockSnack Euro 2016 Limited Edition 1/1 till förstapris.
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
0:- kvar att spendera och känner jag mig själv rätt så kommer jag vara jätteintresserad till typ dagen efter första matchen och sedan skita i att ens kolla på sidan. Framförallt inte byta spelare, kapten osv.
Men jag har chockat mig själv förr!
 
Topp