• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks EM-Elvan

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Arrrgghhhh....jag blir tokig :mad::banghead: Har glömt bort vilket lösen jag använde mig av och nu kan jag inte logga in. Går inte att skicka en reminder heller vad jag kan hitta. I värsta fall får jag regga ett till lag, det börjar ju bli lite bråttom nu...morr.
 

Dronten

Cartier
Hoppas innerligt att det går bättre för dronten denna gång :D
Förhoppningsvis tar vi oss vidare från gruppen i alla fall. Men man vet aldrig. Jag valde mellan en sjöko och T-Rex i mål, satte den iberiska stenbocken på backlinjen, jag själv i centrum av diamanten och Ronaldo får samsas med pungvargen på topp. :facepalm:
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
@Ekstrand Grymt initiativ, och jag ser fram mot att hämta upp Hublot:n till jubel och fanfarer när finalen är spelad ;)

"The Kryptonites" är nu komponerade i en väldig hast. Insåg att tiden höll på att rinna ut, så eventuellt får jag slösa något byte redan ikväll när helgen har infunnit sig.
 

Ekstrand

Cartier
@Ekstrand Grymt initiativ, och jag ser fram mot att hämta upp Hublot:n till jubel och fanfarer när finalen är spelad ;)

"The Kryptonites" är nu komponerade i en väldig hast. Insåg att tiden höll på att rinna ut, så eventuellt får jag slösa något byte redan ikväll när helgen har infunnit sig.

Eller typ ett NATO i lådan haha ;) Ja sista svängen nu, glöm inte sätta en lagkapten också!
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
@Ekstrand Grymt initiativ, och jag ser fram mot att hämta upp Hublot:n till jubel och fanfarer när finalen är spelad ;)

"The Kryptonites" är nu komponerade i en väldig hast. Insåg att tiden höll på att rinna ut, så eventuellt får jag slösa något byte redan ikväll när helgen har infunnit sig.
Ser inte The Kryptonites i gruppen, har du anslutit till KlockSnack?
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Ser inte The Kryptonites i gruppen, har du anslutit till KlockSnack?

Ser ju ut som att jag är med? De andra miniligorna antar jag att alla hamnar i per automatik.

@Ekstrand Du som är skapare av ligan, ser du att jag är med i listan?

Screenshot_2016-06-10-14-53-19.png
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Haha kära vän, driver bara med dig för att du glömde lösenordet till Clark Kent laget och nu har 2 lag i ligan. :p

Haha...ok :D Men jag kom på det till slut så förhoppningsvis har jag bara ett lag. Kom iväg från jobbet tidigt så ska hem och göra något sista byte. Ville egentligen ha VNL på backplats men fegade ur lite när jag fick pengar över. Är tveksam med Müller också.
 

Tripeiro.

Rolex
2-Faktor
Haha...ok :D Men jag kom på det till slut så förhoppningsvis har jag bara ett lag. Kom iväg från jobbet tidigt så ska hem och göra något sista byte. Ville egentligen ha VNL på backplats men fegade ur lite när jag fick pengar över. Är tveksam med Müller också.
Ahh jag kör faktiskt Muller jag också, kmr ha kvar honom. Fan vad Nice med EEEM, frun är precis lika taggad som mig! :rolleyes:
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Ahh jag kör faktiskt Muller jag också, kmr ha kvar honom. Fan vad Nice med EEEM, frun är precis lika taggad som mig! :rolleyes:

Hade en tanke på att försöka undvika de mest kryssade spelarna, men det blir ju i princip omöjligt. Zlatan får vara med som tack för lång och trogen tjänst plus att det blir dubbelt härligt när han gör mål. Satte honom som kapten först men ändrade till Harry Kane i sista stund.

EM, VM och OS är som gjort för oss singlar :)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Toppade mitt lag en aning. Nu är jag o mina gubbar redo att skriva historia.

Verkar vara många inne och petar i sista stund...det går oerhört ägt på sidan.

Hade velat ha med lite mer tyskt också, men tycker att Joachim Löw är svårläst med hur han startar.
 
Senast ändrad:

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Någon annan än mig som fått mail från cmore att laget inte är inlämnat?

Screenshot_20160610-171136.jpg

Japp...fick mail för en stund sedan men när jag går in på sidan så ser det inlämnat och klart ut. För säkerhets skull så ändrade jag på en spelare, och sen ändrade tillbaka igen. Då dök "Lämna in"-knappen upp igen så nu är det dubbellämnat :)
 

NDJD

Cartier
2-Faktor
Japp...fick mail för en stund sedan men när jag går in på sidan så ser det inlämnat och klart ut. För säkerhets skull så ändrade jag på en spelare, och sen ändrade tillbaka igen. Då dök "Lämna in"-knappen upp igen så nu är det dubbellämnat :)
Ska testa samma grej, för det ser jäkligt komplett och inlämnat ut nämligen...
 

NDJD

Cartier
2-Faktor
Som jag har förstått det så är "Lämna in" = spara

IMG_20160610_164408.jpg

Ja, nu har jag sparat igen. Blir ju galen om det blir något tjall när vinnartruppen är uttagen och redo...
Laget syns ju i KS-ligan, vilket det inte borde göra om det inte var inlämnat enligt din bild. Känns som det är lite småbuggigt men vi håller tummarna :)
 

Reize

Omega
Första gången jag spelar sånt här... Vilken taktik kör ni, koncentrera elvan kring de lag som kommer gå längst eller sprida ut nationaliteterna för att få poäng på så många matcher som möjligt?
 
Topp