• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Skänkes Klocksnacks eviga ”pay-it-forward”-tråd

aspo

Cartier
tP2n4VJ.jpg


Då var det min tur att bidra till pay it forward tråden. Ett helt nytt orginal SEIKO gummiband till SKX007 står till förfogande, hoppas någon behöver ett sådant.. :)
 

Mykeys

Cartier
Här kommer lite smått och gott

WcfwbAh.jpg


- 18mm band av tveksam läderkaraktär
- Seiko urtavla
- Sliten Certina urtavla
- Defekt vintage dressare av okänt märke
- Seiko boett med löst plexi

Anyone?
 
Här kommer en halvtrasig. Atlantic Worldmaster, 36mm utan krona.
Ett bandhorn avbrutet precis vid hålet för stiftet.
Behöver en liten "skakning" för att hoppa igång efter uppdragning, men verkar gå hyggligt rätt när den väl går.
Skickar med ett nytt armband av sämre kvalitet, vinrött med guldspänne kanske skinn, ev. vildgalon...
Någon kan väl ta hand om den?

2J1LO02.jpg
 

rogart-63

Patek
Här kommer en halvtrasig. Atlantic Worldmaster, 36mm utan krona.
Ett bandhorn avbrutet precis vid hålet för stiftet.
Behöver en liten "skakning" för att hoppa igång efter uppdragning, men verkar gå hyggligt rätt när den väl går.
Skickar med ett nytt armband av sämre kvalitet, vinrött med guldspänne kanske skinn, ev. vildgalon...
Någon kan väl ta hand om den?

2J1LO02.jpg

Den norpar jag gärna .
 

rogart-63

Patek
Slänger upp ett väggurverk om någon är intresserad .Ett reformverk som går på 4,5 voltsbatteri .Finns på Biltema .Ett riktigt roligt urverk som fungerar .Bygg nån kul väggklocka eller liknade .Fästen för visare sitter på axeln .

6chbMZX.jpg
 

natovintage

Rolex
2-Faktor
Då helgbumpar vi den här tråden med nästa GRATIS prylpaket:

- Ett styck khaki nato, använt en gång, 20mm
- Ett styck helt nytt mörkbrunt, tunnt läder, 18mm
- Ett styck fräsch flexlänk, 18mm

Inte lika flådigt som en Bratteväska, men det är vad jag har hemma för tillfället, och det kanske kan glädja nån??

Varsågod och hugg! Det är fortfarande för Barncancerfonden vi kör den här tråden!! :)


20130824_201518_zpsda22efa2.jpg
Jag tar gärna Natobandet! Pma om det finns kvar! Lägger upp lite saker senare!
 

Hubbatix

Cartier
Mitt bidrag blir:

1: Seiko kalvläder utan spänne. 22/20 mm.

2: Svart Zulu (modellen utan flärp) med PVD-hårdvara. 20 mm.

3: Svart Nato med PVD-hårdvara. 22 mm.

Tänkte mig ett objekt per näsa.

g7uh0hg.jpg




Mvh Daniel Z.

EDIT: Samtliga remmar borta.
 
Topp