• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacks tekniska historia, och ett tack

Camo00

Patek
Varit med sen september och det är definitivt vi som ska tacka! Maken till välskött och trevligt forum finns, på fullaste allvar, inte!!!
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Tack för ett grymt forum och för en väldigt intressant historia som sagt, du/ni gör ett fantastiskt jobb.
Stort tack.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Stort tack! Grymt bra jobb.

Hoppas allt vill flyta för dig och sidan nu så att fokus kan läggas på förbättringar och nya roliga lösningar istället för att bara behöva kämpa med grundläggande funktionalitet.
 
Stort tack!för ett fantastiskt arbete som du har lagt ner på detta och till dom andra eldsjälarna som hjälper till.
Det här är sann passion och skön ks-anda som man vill vara en del av.:)
/Magnus
 

Ricrob

Patek
Grymt snyggt jobbat David! Jag är lite av en bakåtsträvare när det kommer till it och teknik men efter några dagar på nya forumet måste jag säga att det är ett stort och roligt lyft med massor av bra och användbara funktioner! Kul läsning f.ö. och som sagt, tack för att du kämpar och lägger ner tid, energi och pengar för oss alla här, jag bugar och bockar!
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Stort tack! Klocknördarna i Sverige behövde detta lyft! Nu känns det mer som ett brödraskap och inte en exklusiv klubb för inbördes beundran.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Stort tack! Klocknördarna i Sverige behövde detta lyft! Nu känns det mer som ett brödraskap och inte en exklusiv klubb för inbördes beundran.
Och det är just DÄR vi vill befinna oss.

Tack för all uppskattning, tänkte att det var dags att sammanfatta den något invecklade historien. Som jag skrev, förhoppningsvis kommer vi trivas där vi är nu ett tag.
Som jag också skrivit så tar arbetet med en webbplats aldrig slut, men för tillfället finns det inget direkt att fixa. :)
 
  • Like
Reactions: Zed

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Den nya plattformen har verkligen blivit ett jättelyft!

Riktigt kul att så många uppskattar forumet, vi hade inte riktigt räknat med att det skulle bli så stort och bra så snabbt när vi drog igång Klocksnack i höstas.

All cred åt @daviden för allt teknikslit med plattformen!
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Första gången jag såg nya designen var jag rätt skeptiskt faktiskt, men efter några snabba ändringar från daviden så blev det bättre, nu med ny plattform, en stadig leverantör och server så blir det 10 natoband av 10 i betyg :)
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Fattade inte mycket av tekniksnacket, men inser ändå att du gör ett hästjobb. Tack som fan! Betalar gärna tillbaka i form av öl om tillfälle ges :)
 
Topp