• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacksmugg på det nya året?

Skulle du vilja kunna köpa en KS mugg för kaffe/the med bild/logga på bägge sidor?


  • Totala väljare
    100

Rivalen

Rolex
Jag såg att Tobbe flashade sina TTTmuggar i nåt inlägg. Hoppas du använder dem? Jag har mina hela tiden, hemma på jobbet och i stugan. Gillar de med bild på bägge sidor bäst.

Har en KSkalender och skulle verkligen gilla att ha två KSmuggar också. Finns det några förutsättningar för att det kan bli så under 2015? Man kan ju göra till sig själv för privat bruk enbart, men det handlar ju om ett varumärke som man inte äger. Jag har full respekt för att forumägarna håller i sitt varumärke och inte vill låta projekt blomma upp lite hur som helst. Skulledock vara kul med en officiell KSmugg. Och den är en skaplig intresseväckare vid fikabordet på jobbet och i bekantskapskretsen.

Men det kanske mest är jag som tycker det är kul med prylar som påminner om KS och mitt klockintresse. På TTT sålde vi väl ca 20 om jag minns rätt. Så proportionerligt så borde det väl bli 200 på KS?
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Låter som en bra idé så kan man varva denna..
image.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sjukt mycket mer intressant än en kalender jag inte har någon plats att sätta upp. På jobbet får jag i alla fall bestämma. Jag vill ha två med loggan och mitt nick på. :)
 

Rivalen

Rolex
Nu valde jag bort att gå för nära varumärket och tog en enkel väg bara för att. Jocke tål nog att jag lånat hans bild för att belysa hur en sida av muggen kan se ut, så har man nåt annat på andra sidan, sånt kan man eösta om, men som sagt exklusiva "nickmuggar" är kuligare, men jag har en(två) standard som Tobbe, utan nick. Hos de jag anlitade tappade jag lite i kvalite, men det kan bero på att jag inte hade originalbilden för jag var väl lite otålig.
Klocksnack mugg yonsson.jpg
 
Topp