• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocksnacksmugg på det nya året?

Skulle du vilja kunna köpa en KS mugg för kaffe/the med bild/logga på bägge sidor?


  • Totala väljare
    100

Rivalen

Rolex
Har tryckt en del egna grejer och kläder och det har alltid blivit bra och billigt, men ska jag ha en KS-mugg så ska det vara en officiell mugg, med KS-loggan, annars kan det kvitta.

Tycker det är en kanonidé!

Håller med 100%. Detta slängde jag medvetet ihop utan att lägga på KS logga för jag vill inte leka med varumärket. Hur det skall se ut menar jag får dtyras av medlemmars tycke och smak, men till slut naturligtvis avgöras av de tre. Jag fick bara lust att kolla intresset.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Vill bara titta in i tråden och säga att vi i ledningen ser det som ett förslag till merch. :)

Merch är något som vi verkligen ska ta tag i 2015. Vi vill själv kontrollera var loggan används. :)
Äntligen kan även vi dödliga få ta del av det exklusiva märket KS :cigar:
Ska bli kul att se vad som kommer erbjudas under året :)
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Kommer garanterat att köpa mugg och pin om det kommer till försäljning via officiella kanaler.

An nyfikenhet: Är namnet Klocksnack och loggan varumärkesskyddade på något sätt daviden ?
 
Topp