Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Klockson

Diskussion i 'Diskussion' startad av HaVet7§, 4 oktober 2016.

1. HaVet7§
    Trådstartare

HaVet7§ Torpare

Från:
    Västervik
    Är det någon här inne förutom jag som har köpt något via klockson.se? Min fru beställde i somras (juli) klockfodral som hon tänkt ge mig på vår bröllopsdag (mycket trevlig gest från min frus sida)...nu kommer dock problemet, jag har ännu inte fått någon leverans utav detta. Min fru har kontaktat vid flertalet tillfällen och fått nya besked. När jag prövade skicka mail och ringa upp har jag inte ens fått svar!

2. JohnDoe

JohnDoe Friends of KS

Från:
    Sverige, stockholm
    Har ni betalat? Om inte skulle jag häva köpet och köpa någon annat. Har ni betalat så häv köpet och skicka kronofogden på dem. Tyvärr verkar det som många näthandlare är ganska dåliga på kundservice.

3. Klockson

Klockson Torpare

Hej!
    Ber om ursäkt för detta.

Återkom gärna med ert ordernummer eller uppgifter kring beställningen i PM så skall vi hitta en lösning på det.

Med vänlig hälsning,
    Andreas
    Klockson.se

JohnDoe gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield