• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockspaning runt Milano

K-S

Rolex
2-Faktor
Besökte du Pisa Orologeria? Grymt bra butik, bodde i Milano 1,5 års tid samt har 16 säsongers fashionweeks i ryggen, besöker alltid den, samma kille som har Rolex flagship store på Montenapoleone, Maurizio. Grym service, köpte min första Rolle av dem! :) Helt enkelt ett måste för alla som är i Milano, samma sak om det är sommar besök Just Cavalli en fenomenal uteklubb.
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Besökte du Pisa Orologeria? Grymt bra butik, bodde i Milano 1,5 års tid samt har 16 säsongers fashionweeks i ryggen, besöker alltid den, samma kille som har Rolex flagship store på Montenapoleone, Maurizio. Grym service, köpte min första Rolle av dem! :) Helt enkelt ett måste för alla som är i Milano, samma sak om det är sommar besök Just Cavalli en fenomenal uteklubb.
Nej, tyvärr inte. Synd att jag inte hade dessa tips innan! :(
 
  • Like
Reactions: K-S
Ja hör av dig innan nästa gång finns många fler :)


Väcker denna tråd lite extra, kommer att vara i Milano under nästa vecka via jobbet. Vet inte hur mycket tid jag har att avvara till klockspaning, men den tid som finns vill jag ju nyttja på bästa sätt.

Vilka är de bästa tipsen, bra vintagehandel och klockspaning?
 
Topp