Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Klockspotting i Milano?

Diskussion i 'Diskussion' startad av viktor.stefansson, 7 maj 2013.

1. viktor.stefansson
    Trådstartare

viktor.stefansson Stadsbo

Från:
    Sandviken
    Åker till Milano i helgen, är det någon som har tips på bra klockbutiker att besöka antingen för att kika på nytt eller spana på schysst vintage?

2. Johanw

Johanw Friends of KS

Från:
    Lomma
    Var där i helgen men hade bara en heldag och ointresserat klocksällskap. Finns massor. På hotellet fanns t.ex turistkarta sponsrad av Rolex med alla butiker utmärkta. Kan tipsa om konstintresse finns att där är en Andy Warhol utställning (Star Dust), precis brevid katedralen. Väl investerade 5€. Vi åkte även en hop on, hop off dubbeldäckare som täckte det mesta på en dryg timme som var värt at se. Brukar vara anti sådant men i detta fall med kort tid passade det perfekt. Hur hade man annars själv hittat till The Bosco Verticale (Vertical Forest). Höghus där man kommer ha en hel skog på utsidan motsvarande 10.000kvm "skog".

viktor.stefansson gillar detta.
  3. Lunkan

Lunkan Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Jag var där för ca 2 år sedan och då tror jag att jag hamnade i en butik som heter GOBBI. De säljer Rolex osv men de hade också en egen klocka. Har för mig att historien bakom var ganska intressant och jag var till och med väldigt nära på att köpa just en automatisk GOBBI-klocka. Gå dit och be dem dra sin livshistoria! :)

viktor.stefansson gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield