• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockspotting i svenska filmen EGO

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Flickvännen tvingade mig att se den svenska filmen Ego ikväll. Den dåliga känslan om filmen ändrades direkt när den startade! http://www.imdb.com/title/tt2287715/

Tveksam om jag någonsin sett såpass fina klockor i en svensk film.

lOVS6oZ.jpg

vkHIsoF.jpg

zdT84OD.jpg

EoLW8Av.jpg

nLmHUJq.jpg

ntHpYcK.jpg

aemJH9G.jpg

pkCllh5.jpg

diihAFQ.jpg
 

meuller

Omega
Är det inte märkligt att han har en vänster- och en högermodell av panerai? Eller är ser jag som ser i syne?
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Bra film för tidsfördriv, tack för tipset. Skön när han siter där och packar ner klockorna i strumpor. Dock så valde han väl PPn till utgång med väl på klubben så har han pannan? Irriterande. :)

Dubbelkollade nu och såg att han hann byta klocka, så kan det gå!
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Va tvungen att se den igår, reaktionen när jag föreslog film till tjejen :) ...reaktionen när hon i första scenen förtod varför :D

Han sportade ju Pannan i stort sätt hela filmen.

- "Snygg Panerai"
- "Jag har två faktiskt!"
 

Anno1990

Breitling
Vad heter den exakta modellen på Panerai klockan som huvudpersonen har på sig mest i filmen? Har hittat en som är lik men det är inte den, LUMINOR MARINA REGATTA 2001. Kan någon hjälpa mig? :) Tack på förhand!
 
Topp