• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocktidning?

Minuteman

Rolex
Var på Arlanda, och ville ha lite klockrelaterad läsning till flyget.
Gick igenom tidningsstället, men kunde inte hitta något.
Kanske inte så konstigt med tanke på att klockor trots allt är ett relativt ovanligt intresse.


Döm om min j***a förvåning när jag vänder mig om, och får se detta ställ.
uploadfromtaptalk1393146153892.jpg

För övrigt det enda specialstället i butiken.:)

Mission accomplished.
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Trodde plaza watch var på svenska... är den svenska upplagan nedlagd, körs båda upplagorna eller är jag bara dum i huvet och plaza har aldrig varit på svenska?
 

Minuteman

Rolex
Trodde plaza watch var på svenska... är den svenska upplagan nedlagd, körs båda upplagorna eller är jag bara dum i huvet och plaza har aldrig varit på svenska?
Tror den fortfarande skall finnas på svenska, men den kommer bara ut typ 2ggr om året.
Den engelskspråkiga upplagan kommer ut något mer frekvent tror jag, så kanske därför den säljs. Eller då är det för att det var på Arlanda, där den engelskspråkiga har en större kundkrets?
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Fick en helårsprenumeration av tjejen i julklapp på Watch Time magazine:) första numret har tyvärr inte dykt upp ännu men har fått en notifikation per post om att den ska komma iallafall
 

UNO

Panerai
PLAZA är den absolut grymmaste tidningen!
PLAZAs streetstylesidor med folk på stan, deras klocka och några korta rader om vem&varför säger mer än alla diagram.
Att WatchTime inte har några wristbilder är en skam.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Okej att det är kul med en svensk klocktidning men alltså vad är det här?

Tom jag skulle kunna skriva bättre, roligare, mer informativt. Man borde ju bemöda sig att anställa en skribent som åtminstone hållit i en klocka någon gång och inte bara är medioker på att använda Google Translate.

Eller är det någon mer som har ett 'valv med helium' på sin klocka?

Ci91DIx.jpg


Det är inte direkt den enda tveksamma faktan i den där tidningen. Pinsamt i en branschtidning.
 

Onelund

Rolex
Okej att det är kul med en svensk klocktidning men alltså vad är det här?

Tom jag skulle kunna skriva bättre, roligare, mer informativt. Man borde ju bemöda sig att anställa en skribent som åtminstone hållit i en klocka någon gång och inte bara är medioker på att använda Google Translate.

Eller är det någon mer som har ett 'valv med helium' på sin klocka?



Det är inte direkt den enda tveksamma faktan i den där tidningen. Pinsamt i en branschtidning.



Fick mig att tänka på vår fina samling blocketannonser, pinsamt är bara förnamnet
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Okej att det är kul med en svensk klocktidning men alltså vad är det här?

Tom jag skulle kunna skriva bättre, roligare, mer informativt. Man borde ju bemöda sig att anställa en skribent som åtminstone hållit i en klocka någon gång och inte bara är medioker på att använda Google Translate.

Eller är det någon mer som har ett 'valv med helium' på sin klocka?

Ci91DIx.jpg


Det är inte direkt den enda tveksamma faktan i den där tidningen. Pinsamt i en branschtidning.

Varför anställa journalister när det finns Google Translate? :)
 
Topp