Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Klocktips Manchester?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Klasvegas, 28 april 2016.

1. Klasvegas
    Trådstartare

Klasvegas Torpare

Från:
    Stockholm / Falun
    Godkväll alla KS:are!

Imorgon bitti sticker jag till Manchester på en liten weekendresa. Förvånande nog så finns det ingen fotbollsrelaterad aktivitet under hela min weekend utan det kommer mest bli pub och bryggeribesök!

Då man bör ta en paus mellan rusdryckerna emellanåt så tänkte jag kolla om någon här har tips på någon trevlig klockbutik? Både nytt som vintage! Andra Manchester-tips välkomnas såklart också men då det är fel forumdel kanske dessa kan tas via PM :)

Sen antar jag att man som svensk inte ser prisbilden som direkt attraktiv där borta, eller har jag fel?

Tack för mig!

2. M.U

M.U Biskop

OT: Hur kan du åka till Manchester och inte gå på fotboll... o_O

Dejan S och xTZ gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield