• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocktripp - mer än bara en Paketöppning

MaziK

Rolex
2-Faktor
Tack alla! :)

Kom på att jag missade ju en bild! Svängde in på Franks Ur för att försöka hitta en Oris Aquis Titan Chronograph. Ping MaziK Detta var det närmaste jag kom, men Oris är defenitivt en kandidat till nästa köp!

10.JPG
Tjena

Stort grattis! Riktigt fin. Grym öppningstråd med

Ahh du fick provat en Aquis! Kolla definitivt in Chronographen, tycker att chrono- komplikationen lyfter klocka n ytterligare! Synd att du inte bor i 08- annars hade du fått klämma på den.

Jag måste fixa länk till min....
 
  • Like
Reactions: R0B

R0B

Panerai
Tjena

Stort grattis! Riktigt fin. Grym öppningstråd med

Ahh du fick provat en Aquis! Kolla definitivt in Chronographen, tycker att chrono- komplikationen lyfter klocka n ytterligare! Synd att du inte bor i 08- annars hade du fått klämma på den.

Jag måste fixa länk till min....
Tack!

Får höra av mig nästa gång jag är ner!

Tycker den såg riktig vass ut på gummi faktiskt, men länken är snygg den med :)
 

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Den tavlan går inte av för hackor! Grattis till uret och tack för läsningen! Lätt värt resan :)


Sent from my iPad using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: R0B

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Stort grattis! Tycker att du gjorde helt rätt i att byta tavla, brukar själv fastna långa stunder och bara stirra på min när solen lyser på den :)
 
  • Like
Reactions: R0B

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis! Var i Luleå i veckan och noterade en likadan klocka på en av stadsprofilerna vid ett möte, härligt och kul att du åker och hämtar klockan trots avstånd!
 

R0B

Panerai
Stort grattis! Var i Luleå i veckan och noterade en likadan klocka på en av stadsprofilerna vid ett möte, härligt och kul att du åker och hämtar klockan trots avstånd!
Se där, det är alltså fler som rockar den! Har faktiskt inte sett den live här uppe, ganska glest med fina klockor tyvärr. Får man fråga vem denne stadsprofil är? :)
 

Punchout

Friends of KS
Riktigt stiligt, stort grattis och tack för bilderna. Dessvärre ökade ha begäret för en själv nu med Oris Aquis Titan Chronograph markant nu, men så kan det vara! =)
 
Topp