• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockval HBG bryggerikalas 14/5

jabla

Sarlacc
På lördag 14 maj firar Helsinborgs bryggeri 5 år. Festligheter på bryggeriområdet och i Oxhallen mellan 11-18. www.oxhallen.se
Nu är frågan vilken klockkombination jag skall ha när jag jobbar där? Daytonan eller YM på orange eller rött Rubber B. Har haft Daytonan med svart o vit tavla på orange de senaste två gångerna så det lutar åt YM men vilken färg?

WP_20160513_002.jpg


Hoppas vi ses! ni kommer att känna igen mig på klockan. :)
 

Subby

Rolex
Du ska ha daytonan på röda bandet! Men om du nu vill bära YM istället så skulle jag föredra röda på den också!
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
YM helt klart. 16622? Riktigt trevlig måste jag säga. Kan man sätta blå tavla på den reffen?
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
YM säger jag.
Lite besviken att du inte gjort reklam för eventet. Med fru, barn och DJ är det svårt att planera om kvällen innan.
Är ju i de banjospelande förorterna strax öster om ekeby i helgen. Hade passat så bra.
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Tyvärr passade det röda inte på Daytonan, kommer ihåg att jag beställde orange för Daytona o rött till sub/gmt.
Såhär ser valet ut, det blir en av dessa.

WP_20160513_006.jpg
Svårt att välja mellan dessa skönheter men säger ändå Daytonan. Tycker det orangea bandet känns mycket varmare och somrigare. Inte försent att ändra sig, Jabla! Annars bifaller jag @Wiliamo's förslag om dubbelpipigt. Fast utan mixade band då det inte var möjligt...
 
Topp