• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockvalet som håller mig sömnlös...

Erikberg

Cartier
2-Faktor
Du kan oxå köpa nån trevlig vintage för din budget....tex en sån här goding som min
image.jpg

Såå snygg! Vad är det för årsmodell på den?
 

Floduttern

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Submariner är tidlös. Underbar och älskad av alla. Och ett säkert kort i alla lägen!

Mina första "stora" klocka var en rolex exp2:a från 1999/2000 med vit tavla. Underbar på nato, funkade i alla lägen. Så kika närmare på den. :D
Och valet faller på en submariner eller explorer2:a så skulle jag säga en äldre med luminova och lugghål. Mer toolig klocka finns inte. Om du inte ökar budgeten lite mer och köper en 116610 eller 114060 ( nya sub och no-date sub.) Lycka till!
 

osc10

Panerai
2-Faktor
Om det ska vara exp11:a skulle jag absolut ta en med svart tavla! Visst är en vit underbar (speciellt på bild) men för mig vinner den svarta i längden. Ångrar lite att jag skickade min...
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Nu skall du få höra. Suban är möjligt vis en tramp som gillar men med dålig smak och är förvisso en madrass klocka som även du påpekar.

Men vad spelar det för roll när Baben är estetisk vacker. Ja! Jag kallar mina klockor för Babes. (Ni kvinnliga läsare kan ersätta Babe med Hunk) Det bästa med Suban är dock att när du har lekt av dig rommen är det inga problem att gå vidare till nästa Babe. Men ibland kan det vara trevligt med två Babes i stallet. Annars är det bara överlåta Suban vidare till nästa man med dålig smak. I mitt fall blir det min son ;)

Till sist jag gillar naturliga Babes utan krims krams och det hoppas jag att du gör oxå!? För att ge dig ett exempel har min Babe en lillasyster med en vårta i ansiktet. När man väl ser vårtan och har fått vårtan på näthinnan är det omöjligt att se bort ifrån vårtan. Mycket synd på ett så annars vackert ansikte. Men det sjukaste är att lillasyrran tar mer betalt för sina tjänster?

Lycka till nu!
 
Senast ändrad:

KenKun

Patek
2-Faktor
Nu skall du få höra. Suban är möjligt vis en tramp som gillar men med dålig smak och är förvisso en madrass klocka som även du påpekar.

Men vad spelar det för roll när Baben är estetisk vacker. Ja! Jag kallar mina klockor för Babes. (Ni kvinnliga läsare kan ersätta Babe med Hunk) Det bästa med Suban är dock att när du har lekt av dig rommen är det inga problem att gå vidare till nästa Babe. Men ibland kan det vara trevligt med två Babes i stallet. Annars är det bara överlåta Suban vidare till nästa man med dålig smak. I mitt fall blir det min son ;)

Till sist jag gillar naturliga Babes utan krims krams och det hoppas jag att du gör oxå!? För att ge dig ett exempel har min Babe en lillasyster med en vårta i ansiktet. När man väl ser vårtan och har fått vårtan på näthinnan är det omöjligt att se bort ifrån vårtan. Mycket synd på ett så annars vackert ansikte. Men det sjukaste är att lillasyrran tar mer betalt för sina tjänster?

Lycka till nu!
Hm :)
 

JohnFors

Omega
Var väldigt inne på den nya Expy II med vit tavla, till jag fick testa den. Fick ingen wow-känsla. På bild är den dock underbar, gå på den vita.

Annars så säger mina subbar hej ;)
image.jpg

Håller med om den vita tavlan, mycket bättre på bild än i verkligheten. Jag tycker det är kontrasten mellan tavlan som vit som colombiansk snö medans indexmarkeringarna ser ut som polskt husvagnstjack
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Förlåt KenKun, jag vet att du gillar små syrror. Dock kommer du undan ifrån vårtorna pga att den ena har en magisk grön ögonskugga och den andra syrran är inte sämre med sin blåa ögonskugga. Dock har den sistnämda en fantastisk broderad kjol med guld tråd! Men jag vet oxå att din stora kärlek är storasyrran, men du gillar att bara strula runt lite :)
 
Senast ändrad:

KenKun

Patek
2-Faktor
Förlåt KenKun, jag vet att du gillar små syrror. Dock kommer du undan ifrån vårtorna pga att den ena har en magisk grön ögonskugga och den andra syrran är inte sämre med sin blåa ögonskugga. Dock har den sistnämda en fantastisk broderad kjol med guld tråd! Men jag vet oxå att din stora kärlek är storasyrran, men du gillar att bara strula runt lite :)
Ta det lugnt med rusdryckerna ;)
 

Xalle

Audemars
2-Faktor
Ta det lugnt med rusdryckerna ;)
image.jpg
Fullast vinner! Dock kör jag guldmunken (som innebär utan sex på ett år) men jag har transfererat det till ett nyktert år istället ;) Men tack för omtanken:)
Edit: om jag inte minns fel så har du nämt att du inte dricker häller? Mitt mål är att spara till en fotomodell:D
 
Senast ändrad:

KenKun

Patek
2-Faktor
image.jpg
Fullast vinner! Dock kör jag guldmunken (som innebär utan sex på ett år) men jag har transfererat det till ett nyktert år istället ;) Men tack för omtanken:)
Edit: om jag inte minns fel så har du nämt att du inte dricker häller? Mitt mål är att spara till en fotomodell:D
Yep, varken röker, dricker eller snusar :)
 
Topp