• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Knappt man vågar, men här kommer en öppning.. *duckar*

exxpert

Omega
2-Faktor
Fick ett paket från Eskilstuna! Handlade i mellandagarna men schenker är ta mej tusan inte snabba när det är helgdagar emellan..
pyqututa.jpg


Ojoj.. Visserligen sa jag att han skulle packa ordentligt men han hade tryckt ner hela bomullslådan för frugan, ehh.. Sambon blev glad iaf.
uhuvyju3.jpg


Så DÄR ska en klockmanual se ut!
anezaga2.jpg


Tadaaaa.. En high-tech Casio med sol-laddning och som dessutom är radiokontrollerad från Tyskland. Nu vet jag tiden på sekunden, jämt!! Muahahaha.. Jag och fröken ur. Oväntat hög finish och kvalitetskänsla på den med.
ajahyby8.jpg


Så där sjuttio års skillnad..
ta4emy7u.jpg


Katten gillar den med!
4azyma8y.jpg
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Är inte den där djupfrysta kycklingen lite missfärgad?



;) skämt åsido så är nakenkatter, till skillnad från nakenhundar, sjukt balla! Kudos till dig för att våga välja både annorlunda katt och annorlunda klocka.

Grattis x 2!!
 

exxpert

Omega
2-Faktor
Är inte den där djupfrysta kycklingen lite missfärgad?



;) skämt åsido så är nakenkatter, till skillnad från nakenhundar, sjukt balla! Kudos till dig för att våga välja både annorlunda katt och annorlunda klocka.

Grattis x 2!!

Haha.. Tack!, helt oförtjänt faktiskt ;) Sambon är uppfödare av såna där hårlösa saker. Har inte så mycket annat val :D

Blev dock förvånad över finishen på klockan. Hade föreställt mig en plastig tingest.. Men den är stadig och känns rejäl! Märkligt.. Casio för mig är ett märke som gör miniräknare :-S
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Haha.. Tack!, helt oförtjänt faktiskt ;) Sambon är uppfödare av såna där hårlösa saker. Har inte så mycket annat val :D

Blev dock förvånad över finishen på klockan. Hade föreställt mig en plastig tingest.. Men den är stadig och känns rejäl! Märkligt.. Casio för mig är ett märke som gör miniräknare :-S

Åh fan! Jag är ingen kattmänniska men OM jag någonsin skaffar en så hör jag av mig för då blir det definitivt en nakenkatt!

Förstår hur du tänker ang Casio men glöm inte att de faktiskt har G-Shock vilket är en ball och cool klocka!!
 

Pope

Cartier
Fräck! Grattis!
Men du......katt? Du har väl inte köpt den i nån sån där affär som drivs av mugglare eller så? :nailbiting:
 

exxpert

Omega
2-Faktor
Fräck! Grattis!
Men du......katt? Du har väl inte köpt den i nån sån där affär som drivs av mugglare eller så? :nailbiting:

Fan vet vart sambon får tag på dom! :p Dom brukar på något magiskt sätt komma till huset när jag är borta på något ärende. Sambon bara säger, "Titta, nu har vi fått en ny liten katt!" jojo.. Fått och fått.. En avelskatt kostar 18 lök ^^ skild ekonomi? Jajamän ;)
 

m_s

Patek
2-Faktor
Grattis! Som alltid spelar det ingen roll vad det är för klocka, huvudsaken är att just du ska gilla din klocka, så be aldrig om ursäkt!
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Kul med människor som gillar och köper modeller som är så långt borta från vad man själv skulle köpa. Det gör att man breddas i sitt intresse. Hoppas att du blir nöjd. Och tack för att du delade med dig.
 

obiwan

Cartier
Fan vet vart sambon får tag på dom! :p Dom brukar på något magiskt sätt komma till huset när jag är borta på något ärende. Sambon bara säger, "Titta, nu har vi fått en ny liten katt!" jojo.. Fått och fått.. En avelskatt kostar 18 lök ^^ skild ekonomi? Jajamän ;)
Du tror inte att hon kidnappar grannskapets katter och rakar dom i ekonomisk vinning när du är borta ?
Kolla din rakhyvel/rakapparat noga ! Cool klocka förresten, köpte en Casio själv för ett tag sedan och blev
förvånad av hur mycket klocka man fick för en billig peng. Så stort grattis till den.
 
Topp