• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Knut Gadd passaround, anmälan sker i tråden!

Starship

Cartier
Jag har gått igenom kommentarerna och försökt skriva ner vad olika personer har önskat. Det blev lite rörigt då en del ändrat sig eller önskat eller uttryckt gillande för flera kombinationer. Bli inte sur om jag missuppfattat någon, det är bara att ni rättar om ni tycker det är fel eller ni ändrat er. Min tanke är att det blir lättare att komma till konsensus om allas önskningar är samlade i en lista. Kopiera och lägg till / ändra som ni vill ha det. Syntaxen är alltså tavla / armband med namn enligt Knuttes hemsida.

Mrsheephooter
JLW vit/-
Sorubim
Aurum
plattfot vit/torekov gren
JoberMan
Mforce svart/altona light brown
Jensab
Calxx svart/altona light brown
Banankontakt svart/st germain black
alfgren svart/altona light brown
Strindberg svart/altona light brown
Weasel
Kson svart/st germain black
Starship svart/ altona light brown
 

Starship

Cartier
Damuret! Vit våfflad tavla med grönt band. Inget fulpräglat fusk till band iaf.
Updated!

Mrsheephooter
JLW vit/-
Sorubim
Aurum noni/torekov green
plattfot vit/torekov gren
JoberMan
Mforce svart/altona light brown
Jensab
Calxx svart/altona light brown
Banankontakt svart/st germain black
alfgren svart/altona light brown
Strindberg svart/altona light brown
Weasel
Kson svart/st germain black
Starship svart/ altona light brown
 

Starship

Cartier
Ångrar mig och väljer den här:
150218_Knut-gadd6792_81.jpg


Mrsheephooter
JLW vit/-
Sorubim
Aurum noni/torekov green
plattfot vit/torekov gren
JoberMan
Mforce svart/altona light brown
Jensab
Calxx svart/altona light brown
Banankontakt svart/st germain black
alfgren svart/altona light brown
Strindberg svart/altona light brown
Weasel
Kson svart/st germain black
Starship svart/ torekov red
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Intresset verkar stort. Kanske ska vi andra som inte hann med, köpa oss en klocka och köra en rundpassning?
 

Arsius11

Cartier
2-Faktor
OM jag inte är sent ute så är jag gärna också med I kön. Lägger i sådana fall min röst på svart/svart.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Ställer mig i kö om det mot förmodan finns plats på den andra passarounden. Läst igenom men lite rörigt så inte hängt med i svängarna.
 
B

Banankontakt

Guest
Lite rörigt kan man säga ja :)

Man kan inte ta en klocka t.ex. svart/brun och en vit/färgat (rött, grönt osv.) så vi inte får två passarounds med minirecensioner på exakt samma kombination?

Jag ser helst en ljus tavla med grönt band eller en svart tavla med svart band.

@Spencer66 du som har ledarkepsen, har du någon ide för att styra upp det här så vi får hem klockan någon gång, det känns som vi tappar fart när man jämför mot de första 10minuterna i tråden. ;-)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Lite rörigt kan man säga ja :)

Man kan inte ta en klocka t.ex. svart/brun och en vit/färgat (rött, grönt osv.) så vi inte får två passarounds med minirecensioner på exakt samma kombination?

Jag ser helst en ljus tavla med grönt band eller en svart tavla med svart band.

@Spencer66 du som har ledarkepsen, har du någon ide för att styra upp det här så vi får hem klockan någon gång, det känns som vi tappar fart när man jämför mot de första 10minuterna i tråden. ;-)

Det är helg... ovanligt att företag har öppet då. Det tar den tid det tar.
 
L

LadyA

Guest
Inte för att jag är med i passarounden, men det är lite underhållande att läsa i tråden : att be deltagarna själva välja av alla kombinationer är som att be en lågstadieklass välja vilken sorts godis de ska ha i lösvikten om de bara få ta en :D
 
Topp