• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Knut Gadd passaround, anmälan sker i tråden!

Starship

Cartier
Jag föreslår att "ettan" kör svart+strutsen (känns som en majoritet vill ha den) och tvåan något annat. Sedan kan väl de som vill försöka byta grupp med någon i den andra gruppen?
 
Jag har aldrig deltagit i en passaround förut. Finns det några oskrivna regler när det gäller sånt? T.ex. inte ha parfym på handleden? Tack på förhand. :happyhappy: Skickar med en stulen bild också.
e-05.jpg
 

Zcooter

Omega
Hur går det för er, så här långt underhållande läsning. ser fram emot recensionerna, stilig klocka och kul att den är svensk
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Vad är det som händer? Just nu är det sjukt rörigt. Men om de finns plats Å e jag mer än gärna med :)
 

Cryssarn

Rolex
Riktigt intressant detta :) ska bli kul att följa er. Se till att det blir bildtungt
Gillar verkligen utseendet på klockorna. Det enda som stör mig är namnet.
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Gå ihop och köp en till för passaround. Intresset finns ju och det är inga herrejösses pengar.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Gå ihop och köp en till för passaround. Intresset finns ju och det är inga herrejösses pengar.
Jag är med på det isåfall OM jag kan få ha klockan i vecka 43 då jag är i Sverige. Jag har inga speciella krav om tavelfärg eller armbandsfärg alls.
Skulle bara vara så kul att kunna vara med på ett hörn av den samhörighet ni KS:are har som bor hemma i Sverige.
 
B

Banankontakt

Guest
Jag är med på det isåfall OM jag kan få ha klockan i vecka 43 då jag är i Sverige. Jag har inga speciella krav om tavelfärg eller armbandsfärg alls.
Skulle bara vara så kul att kunna vara med på ett hörn av den samhörighet ni KS:are har som bor hemma i Sverige.

Det är nog för riskfyllt! Om du sticker tillbaka till Island orkar ingen simma efter dig för att hämta tillbaka den! ;-)

Jag trodde förövrigt att du redan var med i gäng nr2?
 
Topp