• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Knut Gaddpassarounden, nu har den börjat!

Ministern

Founder
2-Faktor
Träffade upp @Daniel Cruz Vera samt @Mforce för att i gemensam tropp möta upp Carl-Johan Gadd på hans kontor. Väl där bjöds på whisky samt avhandlades Knut Gadd-klockan så väl som klockor i allmänhet. Nu lite bilder och sedan tar Daniel och Mforce över

20151009_154854.jpg
20151009_154442.jpg
20151009_154857.jpg
20151009_154140.jpg
20151009_154127.jpg
20151009_154235.jpg
20151009_154232.jpg
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Slänger upp några bilder. Har bara burit den en kort stund då jag helt enkelt inte tyckte köksslarv var en perfekt första syssla. Alldeles för tidigt för ett annat utlåtande än att jag tycker den är väldigt snygg och att boxen var mycket bättre än jag förväntade mig.

WP_20151009_18_26_52_Pro.jpg

WP_20151009_18_27_42_Pro.jpg

WP_20151009_18_29_58_Pro.jpg
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Så vare äntligen dags! Ännu en fin klocka ska passas runt till diverse medlemar på forumet.
Börjar med en liten paketöppning.
Trevlig box som innehåller en del goodies faktiskt. Vi fick även med ett litet personligt brev från Carl-Johan själv.
image.jpg


image.jpg

image.jpg

Men så vare själva klockan så klart. Måste säga att den första spontana tanken och upplevelsen av klockan var wow! Design mässigt så är den väldigt tilltalande och kvalitetsmässigt kännes klockan väldigt gedigen samt att den håller en hög kvalité trotts sitt pris.
image.jpg


image.jpg

Ser verkligen framemot att ha klockan denna veckan och redan nu efter bara några timmar känner jag att vi kommer komma bra överens.
Vill även passa på att tacka
Carl-Johan, @Spencer66 och @Mforce för det trevliga mötet.

Tack för nu!
Daniel C-V
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Så vare äntligen dags! Ännu en fin klocka ska passas runt till diverse medlemar på forumet.
Börjar med en liten paketöppning.
Trevlig box som innehåller en del goodies faktiskt. Vi fick även med ett litet personligt brev från Carl-Johan själv.
image.jpg


image.jpg

image.jpg

Men så vare själva klockan så klart. Måste säga att den första spontana tanken och upplevelsen av klockan var wow! Design mässigt så är den väldigt tilltalande och kvalitetsmässigt kännes klockan väldigt gedigen samt att den håller en hög kvalité trotts sitt pris.
image.jpg


image.jpg

Ser verkligen framemot att ha klockan denna veckan och redan nu efter bara några timmar känner jag att vi kommer komma bra överens.
Vill även passa på att tacka
Carl-Johan, @Spencer66 och @Mforce för det trevliga mötet.

Tack för nu!
Daniel C-V
Den ljusa ser förjävla bra ut!
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Mycket trevligt! Är lite smygkär i vita tavlan. Längtar tills min tur i kön!
 
Topp