• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Knut Gaddpassarounden, nu har den börjat!

DB15

Panerai
Pledge Member
Goddagens! Så var det dags att dra ut på lite äventyr tillsammans.
image.jpg

Valde en lite ledigare outfit idag då vi bara ska iväg å shoppa lite smått.
image.jpg

Senare ikväll bär det av på fest! Ska bli kul och se hur den passar in på en festoutfit ;)

Hörs senare!
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Den ser större ut än jag tänkt mig, jävligt snygg! Den vita är brutal :nailbiting:


Japp, ser knappt texturen på tavlan. Du får bära med dig en kamera under veckan hahaha
Problemet ligger hos webläsaren\operativet. Inte kameran som är en mkt bra mobilkamera (lumia 1020). Bilderna ser ok ut när man kollar i galleriet. Verkar komprimeras nåt sjukt när jag laddar upp. Vete fasiken varför. Ska försöka lösa det.

Edit// tror jag fixat det och det hade absolut inget med mig att göra... ;(
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: JLW

DB15

Panerai
Pledge Member
Partyoutfit on, And guess what!? Den gör sig fan lika bra till den!
image.jpg

Nu sitter vi på tåget ut mot den stora staden. Knut är väldigt förväntans full det är ju trotts allt hans första fest ;) Han hoppas på många fina komplimanger. Och vem vet de kanske blir hans första fylla också!
image.jpg


To be continued....
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Partyoutfit on, And guess what!? Den gör sig fan lika bra till den!
image.jpg

Nu sitter vi på tåget ut mot den stora staden. Knut är väldigt förväntans full det är ju trotts allt hans första fest ;) Han hoppas på många fina komplimanger. Och vem vet de kanske blir hans första fylla också!
image.jpg


To be continued....
Det är tur att Knut alltid är parat och finklädd för fest !
Edit: Jag syftar naturligtvis på flugan ;)
 

Arsius11

Cartier
2-Faktor
Så vare äntligen dags! Ännu en fin klocka ska passas runt till diverse medlemar på forumet.
Börjar med en liten paketöppning.
Trevlig box som innehåller en del goodies faktiskt. Vi fick även med ett litet personligt brev från Carl-Johan själv.
image.jpg


image.jpg

image.jpg

Men så vare själva klockan så klart. Måste säga att den första spontana tanken och upplevelsen av klockan var wow! Design mässigt så är den väldigt tilltalande och kvalitetsmässigt kännes klockan väldigt gedigen samt att den håller en hög kvalité trotts sitt pris.
image.jpg


image.jpg

Ser verkligen framemot att ha klockan denna veckan och redan nu efter bara några timmar känner jag att vi kommer komma bra överens.
Vill även passa på att tacka
Carl-Johan, @Spencer66 och @Mforce för det trevliga mötet.

Tack för nu!
Daniel C-V

Den ser för snuskigt vacker ut alltså...
 
Topp