• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kobra Kai-GTG-GBG(intressekoll)

Stryd

Cartier
Hej alla glada!
Jag kollar här intresset för en GTG i Göteborg, fokus kommer att ligga på asiatiska klockor i alla nivåer.
Jag är relativt ny i Göteborg så det är bara kul att få träffa lite nya människor, som delar klockintresset:)

När: Onsdag 12/7-2017 Kl:18:00-?
Plats: Linné, har en idé om en lämplig restaurang
Antal: 10 personer för att hålla det hanterbart
Upplägg: Vi träffas, äter och dricker lite gott, sedan tjötar vi klockor och beundrar varandras ur! Inga konstigheter ;)

Principen först till kvarn gäller, skriv om du är intresserad av att medverka nedan så styr jag upp med inbjudningar via PM.

/Väl mött!
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Jag kommer att vara i GBG den dagen men osäkert på vad familjen tvingar mig delta i för andra aktiviteter ;)

Kanske en stackars Norrlänning får delta om tillfälle ges, utan föranmälan?
 

Stryd

Cartier
På!

Edit: Förutsätter dock att det blir förbjudet att ta med annat än japanska klockor.

Kul! Du hamnar först på listan med deltagare!

För mig får det gärna enbart vara Japanskt, Seiko är dominerande i min samling..... När vi har fått ihop 10 intresserade så kommer jag försöka nysta lite i vad för klockor som kommer att dyka upp:)
 

MAK

Friends of KS
Är gärna med, om det är så att det räcker med en batteridriven Jappsk rackare för att kvala in till Kobra-GTG.
 
Kinarolle, funkar?
img54.jpg

Skämt åsido. Vore ql med en fet hög med MarineMasters!!
 

xmb216bc

Panerai
Jag är intresserad, ett litet krux är att jag är mitt i en flytt, men räkna mig på (tillsvidare). Ska se under veckan hur jag kan styra upp det:)
 

Stryd

Cartier
Edit citat yonsson;)

Ha, tänkte precis föreslå att det vore lämpligt att du köper en SLA017 så jag får klämma på en sådan! :)
 
Topp