• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kobra Kai-GTG-GBG(intressekoll)

Stryd

Cartier
Den med bästa klockan, inte nödvändigast dyrast kommer att tilldelas ett litet pris!

Detta avgörs via en omröstning under kvällen! :woot:
 

Stryd

Cartier
Ha! Då vet jag vad jag ska ta med mig, kommer garanterat vinna. Inget som visats tidigare på forumet dessutom.

Ska jag jaga lite giveaways eller?

Spännande!
Ja du har ju mycket kontakter vad jag har förstått, jag tänkte göra samma sak:) behöver ju inte vara några märkvärdiga saker men alltid kul med något!

Det kommer också att röstas om den absolut sämsta klockan som även den kommer att tilldelas ett litet pris så alla har chanseno_O
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Spännande!
Ja du har ju mycket kontakter vad jag har förstått, jag tänkte göra samma sak:) behöver ju inte vara några märkvärdiga saker men alltid kul med något!

Det kommer också att röstas om den absolut sämsta klockan som även den kommer att tilldelas ett litet pris så alla har chanseno_O
Känns som att det börjar bli en GTG man inte kan missa. :)
 

natovintage

Rolex
2-Faktor
Jag vill så gärna delta (från Skåne) får man vara med i PM sålänge och ge besked lite senare när det närmar sig om man kommer eller ej? Kan bjuda på 2 härliga bullheads. En Citizen och en Seiko!
 

Stryd

Cartier
Jag kommer nog plocka med iaf ett tiotal japanare, inget jätteexlusivt men några lite ovanligare pjäser finns det allt:)
Och @yonsson kommer troligen ha med sig någon godbit eller två;)
 

AndersM

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Spännande!
Ja du har ju mycket kontakter vad jag har förstått, jag tänkte göra samma sak:) behöver ju inte vara några märkvärdiga saker men alltid kul med något!

Det kommer också att röstas om den absolut sämsta klockan som även den kommer att tilldelas ett litet pris så alla har chanseno_O
Det känns som man får inrikta sig på att vinna den sista kategorin med nåt sånt här kanske:D(Inte inköpt än, måste kolla klockkontot först)
s-l1600.jpg
 

Kropoth

Cartier
Jag har fått tillstånd av frugan att släppa spisen för en kväll, så om ni vill ha mig kommer jag gärna.
 

Stryd

Cartier
Jag kommer att skicka ut inbjudningar via PM i början på veckan som kommer!
Finns fortsatt en plats kvar!

Kul!
 

Stryd

Cartier
Här kommer listan på vilka som kommer att få en inbjudan via PM under morgondagen! (Lämna besked om du inte kan medverka)
Kommer att bli jättetrevligt!

1. yonsson
2. Apples
3. AndersM
4. xmb216bc
5. Toftich
6. V.Prince
7. larsbeg
8. Embridioum
9. Jonaz
10. MAK

Intressentlista
1. Scaramanga
2. natovintage
3. JesperO
 
Topp