• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KOBRA KAI vs BASELWORLD

Sorubim

Audemars
Inte länge kvar nu...

kobra_kai_basel_2017_02.gif


TOOT TOOT! ALL ABOARD THE HYPE TRAIN! :woot:
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vi kommer säkerligen få fullt upp att lägga upp bilder i vår resetråd så de som orkar får gör a hålla denna tråd levande med bilder på nyheter från Basel relaterade till Kobra Kai.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Iofs skulle nog Molle & Yonsson se fina ut i lederhosen och tyrolerhatt :D

EDIT: @Sorubim Av ren nyfikenhet...hur lång tid har det tagit att göra den där bilden? Den är ju verkligen ruskigt bra.
 

Sorubim

Audemars
Stort tack allihopa, för all beröm! :)
Jag tycker att Molles och Yonssons utomordentliga rapportering från Basel ifjol var årets KS-höjdpunkt. Jag ville därför bidra till hypen och stämningen när det så blev dags i år igen.

@Clark Kent - Jag har inte räknat den sammanlagda tiden, då jag suttit och tecknat när jag haft lite tid över då och då. Hehe, inga tyrolerhattar men jag skissade på en version där dom sparkade sig igenom en tegelvägg och det flög klockmärkesloggor åt alla håll. :)
 

Brunleif

Panerai
Fantastiskt!
I mitt huvud är dock Yonsson 230cm lång och väger 150kg muskler.
Tror jag väljer att behålla den förväntansbilden ett tag till
 
Topp