• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kolla datumvisningen idag

BadkarsPiraten

Vacheron
Men helvete! Snart på K&S. Blir nog en 5513 i stället.
image.jpg

Köper den för en fimp och en femma!
Hemska datumet drar nu ner på priset!

Helt ok den med tycker jag. Aldrig reflekterat över detta tidigare.
image.jpg

Jag var också osäker på din med andra siffror än 11 men det såg faktiskt bra ut trotsallt!
Men 11 såg faktiskt ej bra ut, för utdraget anser jag :/



Där vann du.
Lätt den snyggaste hittils! Många andra är för utdragna och Rolex är fan... tråkiga.
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Gammal tråd nu, jag var bara tvungen att kolla min navigator. Tissot har ju fått godkänt sedan tidigare, men den här gör mig bara så glad. Av alla tvåsiffriga datum syns det kanske sämst på 11, men entalssiffran är något högre än tiotalet. Helt underbart!

239a6b79f0f160117246b4f3865839d4.jpg


Tack för en kul tråd! Jag vågar inte kolla så noga på mina andra, för det här är en grej som skulle kunna börja störa mig.
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Gammal tråd nu, jag var bara tvungen att kolla min navigator. Tissot har ju fått godkänt sedan tidigare, men den här gör mig bara så glad. Av alla tvåsiffriga datum syns det kanske sämst på 11, men entalssiffran är något högre än tiotalet. Helt underbart!

239a6b79f0f160117246b4f3865839d4.jpg


Tack för en kul tråd! Jag vågar inte kolla så noga på mina andra, för det här är en grej som skulle kunna börja störa mig.

Ja, den funkar ju. Har just bestämt mig för att undvika klockköp den 11:e… Siffran 11 är kanske nåt jag skulle störa mig på just den dan… :rolleyes:
 
Topp