Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Kolla runt lite!

Diskussion i 'Diskussion' startad av KMS, 19 maj 2014.

1. KMS
    Trådstartare

KMS Friends of KS

Från:
    GBG
    Lite som ett Goddag yxskaft uttalande. Men för alla er som fullkomligt insnöade på enbart en del av forumet. Kolla runt lite! Finns oerhört mycket intressant läsning på alla olika forumdelar. Hittade precis fram till "Recensioner" för första gången ...

Som sagt kanske inte den smartaste tråden det här... :)

Men kolla runt lite, finns mycken text härinne som förtjänar att läsas flera gånger om!

Guskleto, Aquaracer2, daviden och 5 andra gillar detta.
  2. SSL

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    Håller med. Men tyvärr är man fast i diskussion. Händer väl nångång i månaden att man vågar sig ut.

3. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Fördelen med tapatalk! Man klickar på olästa inlägg och väljer och vrakar bland inlägg med intressanta titlar.

Skickat från min Commodore 64

Icaras och Rookie gillar detta.
  4. Mw79

Mw79 Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Absolut, recensioner och en hel del i vintage är riktigt rolig läsning. Men jag har för det mesta inte så mycket att tilläga där så blir inte så många inlägg men det blir en hel del tid för läsning.

5. Karatekid

Karatekid Biskop

Från:
    Lund
    Jag tycker att det vore en bra ide att flytta upp hemslöjd och recensions delarna ovanför köp och sälj. Tror det hade gynnat de delarna av forumet en hel del då man tenderar att missa de där de är nu.

Icaras och jabla gillar detta.
  6. SSL

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    Problemet med att allt händer i mobilen numer.

7. Karatekid

Karatekid Biskop

Från:
    Lund
    Ja dels det samt exempelvis i mitt fall så brukar jag börja på diskussions delen, sen vintage, sen Köp&Sälj och efter det glömmer jag oftast scrolla ner till recension och modd delarna trots att jag gillar det som postas där:)

Icaras gillar detta.
  8. Holmqvist

Holmqvist Friends of KS

Från:
    Södraste Sverige
    Personligen är jag trogen alla delar av forumet.
    Gillar att läsa om alla mektokar som pular med klockorna.
    Men det kanske skulle möbleras runt lite så folk råkar klicka fel och ändå komma rätt.. :)

jabla gillar detta.
  9. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Värt att kolla in, som jag kan tänka på såhär på rak arm...
    botvidsson's klockfotografering och McGyver's hemmapysslande.

Icaras och botvidsson gillar detta.
  10. eriksson850

eriksson850 Friends of KS

Från:
    烏普薩拉
    Haha, själv brukar jag ha omvänt problem att jag missar saker i diskussionsdelen för att jag mest hänger i vintage/hemslöjd :)

KMS, ssl, Karatekid och 2 andra gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield