• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kolla vad Per har köpt!

Målarn

The Steak
En sån till mig också fast i helguld såklart, ni vet ju det :D!!

Fast det kommer nog dröja bra länge för jag såg några prislappar på helguldarna på chrono24.se nyss och stängde ner sidan direkt :lol:
 

Ricrob

Patek
Målarn skrev:
En sån till mig också fast i helguld såklart, ni vet ju det :D!!

Fast det kommer nog dröja bra länge för jag såg några prislappar på helguldarna på chrono24.se nyss och stängde ner sidan direkt :lol:

Menar du att den modellen finns i helguld (för lat för att kolla själv)!? DÄR snackar vi graal!
 

Målarn

The Steak
Ricrob skrev:
Målarn skrev:
En sån till mig också fast i helguld såklart, ni vet ju det :D!!

Fast det kommer nog dröja bra länge för jag såg några prislappar på helguldarna på chrono24.se nyss och stängde ner sidan direkt :lol:

Menar du att den modellen finns i helguld (för lat för att kolla själv)!? DÄR snackar vi graal!

Yes min broder!!! 400.000kr och uppåt :mrgreen:

Sorry att jag kladdar tråden med några guldisar men ska bara visa till våran Kära Ricrob att hans Nya graal finns på riktigt :lol:
daytona2_zps06681e6d.jpg

daytona1_zps9855da96.jpg
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Tänkte först att det var en himla uppståndelse kring en vanlig Rolle tills jag googlade lite :shock:
Grattis! :)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Grattis Per....riktigt hårig.....du kommer sväva på moln om du inte redan gör det....pun int....då är det kanske dags för min att göra en exit.....there can be only one.....
 

Ricrob

Patek
Målarn skrev:
Ricrob skrev:
Målarn skrev:
En sån till mig också fast i helguld såklart, ni vet ju det :D!!

Fast det kommer nog dröja bra länge för jag såg några prislappar på helguldarna på chrono24.se nyss och stängde ner sidan direkt :lol:

Menar du att den modellen finns i helguld (för lat för att kolla själv)!? DÄR snackar vi graal!

Yes min broder!!! 400.000kr och uppåt :mrgreen:

Sorry att jag kladdar tråden med några guldisar men ska bara visa till våran Kära Ricrob att hans Nya graal finns på riktigt :lol:

Eeeuuuw, så ball! I minsta laget iofs, men va faen.. Jag skulle kunna tänka mig en ändå! :lol:
 

Ricrob

Patek
Davvan skrev:
Grattis Per....riktigt hårig.....du kommer sväva på moln om du inte redan gör det....pun int....då är det kanske dags för min att göra en exit.....there can be only one.....

Hahaha, skön inställning som jag iofs köper fullt ut när det kommer till udda tingestar som dessa!
 
Topp