• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Kollar intresset på dessa tre Tissot...

...innan dom går ut på Tradera/Blocket.

Tissot PRX P380, "WR 100M", Safirglas inga repor. 600:-
Tissot Seastar PR516 Manuell, finns nån lätt repa på glaset. 800:-
Tissot PR516 Automatic, finns repor på glaset. 500:-

Vintage kronograf kan alltid vara av intresse.. ;-)



Med vänlig hälsning
Tobbe
 
Hej Scaramanga!
Jag glömde skriva att jag kan skicka bilder om det är något man vill se.
Först och främst så är jag lite ny i gamet och väntar fortfarande på mitt "urmakarkit" så jag kan börja lattja med några 100-kronorsklockor här hemma så jag har inte ens öppnat dessa klockor. Jag har införskaffat tre stycken PR516 inom 2v nu dvs jag har inte haft dom länge. Jag kommer behålla en av dom (med dykarring) dock är den du frågar om stilrenast.

Vad jag kan se så håller den tiden bra men jag har inte mätt +/- minuter per dag osv.

Men jag har inget problem med att skicka den till dig om du vill kolla upp den i en vecka eller så, isf står du bara för frakten tillbaka om du inte vill ha den.

Hade tänkt mig 900:-

/Tobbe
 
Jaha, ja det var inte meningen att bryta några regler :)

Men jag kör priserna här då:

Sänker manuella PR516 till 800:-
PR516 Auto = 500:-
PRX = 600:-
 
Ja det är väl klart ;-) ta alla tre för 1400:- vetja

Är ju bättre dom kommer till nån som använder dom, jag ska renovera min seiko kronograf istället :)

/Tobbe
 

Jakob B

Omega
Är väldigt sugen på PRX P380, men har tyvärr inte pengarna just nu. Får hoppas att ingen annan kniper den!
 
Topp