• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kom & rösta på bilderna till Klocksnacks Kalender 2015

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
En hel drös som anmält intresse för kalendrar, kul! Det finns möjlighet att vara med och påverka utseendet i ytterligare 6 timmar. Glöm inte att rösta! :)
 

Onelund

Rolex
Upplysningsvis kommer kalendern lämnas för tryck på måndag. Beställningar och betalningar kommer tas upp under den andra hälften av veckan för en säker leverans till jul.

Har fått ett företag att sponsra med vettiga kuvert att skicka dem i.

Finns galet många bra klockfoyografer på detta forumet. Är stolt över er

Förhoppningsvis blir det bra med deg till BCF då det har tagit betydligt mer tid än jag trodde. Min förhoppning är dock att det blir ett återkommande projekt.

Kudos till KS
 

Onelund

Rolex
Detta är testex nr 1 av klocksnacks kalender 2015. Den färdiga produkten lämnar tryckeriet på torsdag som det ser ut nu :)

41Cw6MD.jpg
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Bra jobbat! :D

Vilka bilder blev framröstade att vara med i kalendern förresten? Eller blir det en överraskning? :)
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Grymt ordnat! Konstig fråga kanske, men kan du lägga upp en teaser hur själva kalenderdelen ser ut, om det finns plats för egna anteckningar osv. :)
 

Onelund

Rolex
Bra jobbat! Ingen Swish?

För att underlätta redovisningen så föredrar jag helt klart överföring på konto, om du inte vet hur det går till kan jag givetvis ta emot swish, helst inte dock

Grymt ordnat! Konstig fråga kanske, men kan du lägga upp en teaser hur själva kalenderdelen ser ut, om det finns plats för egna anteckningar osv. :)

Verkar som du efterfrågar en filofax utan snygga klockbilder :) Clean design med no nonsens rutor för noteringar när flippar genomfördes, att införa ref nr funkar finfint hehe

CvSvmgz.jpg
 
Topp