• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kommande recension av Avenger Skyland - Vad vill ni veta?

Dixie

Audemars
2-Faktor
Hej!
Min första klocka som jag lade tid och kraft (och pengar) på att skaffa mig var min Breitling Avenger Skyland (2008). Jag har nu tänkt att göra en recension på den då den har en extra härlig plats i mitt klocksinne.

Jag har tidigare gjort recensioner på
Oris Divers Date https://klocksnack.se/threads/recension-oris-divers-date.21201/
samt
Breitling Transocean Day & Date https://klocksnack.se/threads/breitling-transocean-day-date.27563/

Dessa två är inga litterära underverk och kan väl mer liknas med beskrivning än recension. Så nu tänkte jag att folk ska få ställa lite frågor innan jag skriver recensionen för att få med det som faktiskt är eftertraktat (och fylla på med basfakta såklart). Det kan ju göra det lite roligare också.

Så... Hit me :D
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Tänkte att tråden ska vara öppen någon vecka eller två för att sedan plita ner recensionen...
 

jbbs

Omega
Jag gillar verkligen dina bilder, så mycket bilder! Gärna wristshots och jämförelser med andra klockor.
Känslan i länken, hur den sitter på armen, känslan i krona och pushers.
Kanske en bild med gummi? Självklart jämföra den med andra klockor i samma prisklass.
Hur mycket klocka får man för pengarna? Är den lika blingig som den kan se ut? Är den lika biffig som den kan se ut?

Jag gillar klockan, så jag ser framemot din recension! :)
Gärna fokus på hur DU upplever klockan snarare än en lista med specifikationer. (Även om speclistan är trevlig)
 

V

Cartier
Håller med om att du gärna får överösa oss med bilder. Olika vinklar, olika band om du har. Gärna till olika stilar...ofta får man höra att en klocka passar lika bra till dress som casual men det kan vara fint att få se det exemplifierat.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tycker du skriver skitbra och tar riktigt bra bilder, så bara kör! Vi behöver fler recensioner.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag tycker att det vore på sin plats med att klockans vikt anges, i sann KS-tradition. :D

Skämt åsido, ös på bara! Alltid kul med recensioner! :)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Du har för mycket ledighet. Blir ingen press då! Vi väntar med stort tålamod [emoji6]
 
Topp