• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kommer ni in på TTT?

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det stod ett meddelande på TTT tidigare ikväll att det var en server som krånglade hos leverantören..
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har jag hört alltså!! Jag har INTE varit inne där RicRob........
 

Ricrob

Patek
RicVin skrev:
Har jag hört alltså!! Jag har INTE varit inne där RicRob........
Hahaha, bra där Ricvin!

Förtydligar och erkänner att jag bara skämtade, innan ngn humorlös krake får sin söndagskväll förstörd! Fick också ett felmeddelande idag vid 14-tiden, då jag tänkte kolla in k&s.
 

Ricrob

Patek
RicVin skrev:
Har jag hört alltså!! Jag har INTE varit inne där RicRob........
Hahaha, bra där Ricvin!

Förtydligar och erkänner att jag bara skämtade, innan ngn humorlös krake får sin söndagskväll förstörd! Fick också ett felmeddelande idag vid 14-tiden, då jag tänkte kolla in k&s.
 

David

Bödeln
"You don't have permission to access / on this server."

Det ligger cookies hos alla som är identifierade som medlemmar på Klocksnack som förhindrar åtkomst. Byt dator men logga inte in med det vanliga användarnamnet, vilket annars har samma effekt.
 
David skrev:
"You don't have permission to access / on this server."

Det ligger cookies hos alla som är identifierade som medlemmar på Klocksnack som förhindrar åtkomst. Byt dator men logga inte in med det vanliga användarnamnet, vilket annars har samma effekt.

Va ? Har man blivit spärrad på TTT bara för att man är medlem här ? :shock:
 
David skrev:
"You don't have permission to access / on this server."

Det ligger cookies hos alla som är identifierade som medlemmar på Klocksnack som förhindrar åtkomst. Byt dator men logga inte in med det vanliga användarnamnet, vilket annars har samma effekt.

Nu är jag medlem här! Kom inte in på TTT innan jag registrerade mig här heller.
Bytte användarnamn också. Mycket hårdare nu..... :cool:
 

pulpen

Cartier
2-Faktor
Jag har haft problem till och från att komma in på TTT sedan igår.

Tänk om inte KS hade funnits.....då hade man ju istället för 2 klockforum haft 0 i en sådan här situation.....hemska tanke.... :(
 
Topp