Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Kompanjoner sökes

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Tärnan, 2 juli 2016.

1. Tärnan
    Trådstartare

Tärnan Stadsbo

Jag har en affäridé som inte är unik eller revolutionerande på något sätt. Det är relaterat till klockor och det rör sig om ett tillbehör som det redan finns ett överflöd av. Men ingen arbetar riktigt så nischat som jag tänker mig.
    Tillbehöret ska tillverkas, sannolikt i Kina och det är viktigt att kvaliteten är högsta möjliga då målgruppen kräver det. Det fina är att det torde röra sig om låga produktionskostnader vid volym och eftersom det rör sig om en enkel o billig tillverkningsprocess.

Jag söker för detta 1-2 personer att dela detta med och på lika villkor. För att lyckas behöver man spetskompetens på flera håll och där jag själv brister vill jag täcka in med någon annan som kan.
    De spetskompetenser som eftersöks är bla. följande;

Erfarenhet av 3-printing/scanning, design, teknik, sälj/marknadsföring/logistik via web/sociala medier.

Själv känner jag mig trygg inom förhandling, juridik, avtal, utveckling, organisering, ledarskap. Utöver detta har jag ett gott driv, är en problemlösare och brinner för design, noggrannhet, kvalitet, prestigelöshet och har förmågan att tänka ur ett kundperspektiv och jag ser gärna att du ser det på samma sätt.

Om du bor i stockholm är det enklare men det är absolut inget krav.

PM:a mig gärna, framhåll dina skills o berätta lite om dig själv. Ålder, erfarenheter, kompetens, familjesituation etc. OBS, jag brukar resonera som så att alla är bra på något, i detta fall ska vi skapa ett projekt/bolag tillsammans och då måste vi tro på varandra. Det räcker tyvärr inte med enbart vilja även om det är en viktig ingridiens. Viss kapitalinsats kan behövas om än inte så hög och jag tror ej på crowdfunding för detta. Som sagt, det är ingen uppfinning vi pratar om men jag har inte för avsikt att avslöja vad det rör sig om publikt. Alla frågor tas via PM efter att det känns som att du/vi är rätt person, därefter tar vi ett möte.

Hör av dig!
    mvh Tärnan

DrDre, yepsson, JohnDoe och 9 andra gillar detta.
  2. yepsson

yepsson Friends of KS

Från:
    Göteborg
    Är inte nå vidare på något av de men jävligt driven och tid kmr finnas ;)

Jobbat på reklambyrå och väldigt tekniskt lagd över lag..