• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Komplicerad Patek Philippe på nato?

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Snubblade över den här tråden på TimeZone: http://forums.timezone.com/index.php?t=msg&goto=6551830&rid=99066
En Patek Philippe 5960 på nato ...och jag måste nog säga att jag tycker att det flyger.

null_zpscd6176fa.jpg

null_zps5e3121a7.jpg
null_zpsedeaaabb.jpg

null_zpsa51839a0.jpg

null_zps24e91462.jpg
 
D

Deleted member 1265

Guest
Älskar att pp ofta "flyger under radarn"
Men detta känns verkligen som en klocka man får som giveaway om man tankat fullt på shell.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Det flyger inte för att bredden på natot är fel. Annars är det kaxigt.

Klockan i sig är såpass häftig och dyr, att läder för ett par tusenlappar eller nato för hundralappar spelar mindre roll.
 

JayJay

Rolex
Jag tycker det är sjukt kaxigt med ett sådant band på den klockan. Tycker det tyder på en god portion självförtroende/självdistans hos bäraren. Dock kan man ju kosta på sig att köpa rätt bredd. Jag tycker nog att det är rätt så coolt, kanske mest för att det är oväntat.
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Ett brunt nto hade varit kickass, men fattar inte hur ni kan tycka det vita är snyggt?!. Förövrigt min drömklocka
 

Sond

Patek
Jaa, vad ska man säga..? På ett sätt, rent visuellt ser det helt okey ut. Om en klocka passar eller inte på NATO har ju inte med tillverkaren att göra. Visuellt alltså. Men PP på Nato..? Nää, det blir helt fel. Men jag har svårt att reda ut det för mig själv. Är det snyggt, är det väl snyggt..?
 
Topp