• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Komri

komri

Omega
Har inte på långa vägar köpt/sålt lika mkt som merparten av forummedlemmarna, men ett par trevliga affärer har det ändå blivit.
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Köpt en länk (78360). Detaljerad besriven och otroligt bra snack. Länken var mycket bättre än förväntat! Otroligt bra köpupplevelse, 100% goodguy! Rekomenderas!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Rolexlänk 93150. Rimligt prissatt utifrån skick så jag är nöjd. Skickades snabbt och bra och trevlig kommunikation. Goog Guy helt enkelt.
 

joca

Patek
2-Faktor
Sålt till Komri. Fick betalt innan vi träffades och möttes sedan f2f för en smidig affär utan några konstigheter!
Rekommenderas varmt!
 

Flow

KS Explorers Club
2-Faktor
Har köpt ett 93150 armband av Komri. Kan inte säga annat än kanon affär! Rak, ärlig och mycket tillmötesgående. Rekommenderas!
 

viwe

Panerai
2-Faktor
Sålde en flaska lukta gott, Caron - Pour un Homme. Trevlig att smidig konversation. 100% GG!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Köpte en 1675 sv denna trevliga herre efter rekommendation av @Per . Bara där vet man att det är bra grejer:)
Ruggigt nöjd och tacksam att ha fått äran att köpa en så fin klocka. Klart en GoodGuy i mina ögon!!!!
 

haavjuss

Omega
Gjorde en mycket lyckad bytesaffär med @komri. Han fick min datejust och jag en gottepåse med vintagedinkor. Gjorde affär f2f efter lite kontakt via forumet. Mycket trevligt möte och inga konstigheter alls! 100% good guy!
 

a.i

Omega
2-Faktor
Köpt lifestyle av @komri som tar sig tid att svara utförligt och skickar detaljerade bilder vid behov. Smidigt och trevligt, en GG helt enkelt!
 
Har gjort en väldigt trevlig affär i 10k klassen med @komri. Allting enligt beskrivning, bra kommunikation 👌🏼 Hoppas på fler affärer i framtiden, 100% GG
 

Vantheman

Cartier
Sålt jaktvapen på distans till @komri . Allt gick smidigt för vår del. Klockren dialog & kul med flera gemensamma intressen. REKOMMENDERAS så in i!😃
 
Senast ändrad:

GMT Andy

Omega
Köpte reservdel av Komri. Mycket trevlig dialog och bra rådgivning i frågan. Rekommenderar denna herre till 100%. GG.
 
Topp