• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kontors-MacGyver at your service!

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Tråkigt kontorslandskap, 16:45

En ung kvinna hörs skrika på hjälp "HERREGUD, MITT TANGENTBORD ÄR URLADDAT!"

Eder Kontors-MacGyver regerar direkt, finns nyckeln till räddning måhända i form av tool watcharnas tool watch?

1.jpg



Nej, kanske inte? Men vänta lite, vår hjälte VÄNDER på armen och upptäcker lösningen!

2.jpg



"Åh tack Kontors-MacGyver, nu kan jag äntligen färdigställa powerpoint presentationen med fräscha tangentbordsbatterier!"

3.jpg
 
D

Deleted member 1154

Guest
trådlöst = menlöst , telefoner stör ut det tex. ibland , lägger man en hög papper på det och går hem för helg har det dragit ur batterierna till måndagen... Men visst det är snyggt :)
 
Inte för att vara den som är den, men jag har ju avlägsnat en brusten blindtarm på en medresenär i tunnelbanan medelst två stycken 22 millimeters bandstift... just saying...



:D
 

sveol

Cartier
Haha vilken riddare :) men vad sa hon när du tog av dig klockan och viftade upp kameran?
:)

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Bara jag som hör Mcgyver theme sången i huvudet samtidigt som jag läser?:)

Snyggt jobbat!
 
Topp