• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kontrasternas klocka

Joachim

Omega
Först vattenbad
uzu4agaj.jpg

Sen öken
5yguguda.jpg

Den klarar allt!!!
 

max

Dancing Queen
Riktigt fin!! Blir mer och mer sugen på en, skulle vara kanon som lite färgkomplement.
En keramisk pepsi skulle iof vara trevligt att varva 5513en med, håller tummarna inför basel :)
 

Joachim

Omega
Det är Dubai, sitter just nu i sky wiew bar på burj al arab. Fantastisk utsikt.
Sjuk dag: först bad på Atlantis hotell sen middag nedanför skidbacken i mall of emirates och nu baren på burj al arab.
Dessutom en massa klockbutiker som hade passar herr målare:)
 

Målarn

The Steak
Damn okej :D!!

Dubai MÅSTE jag besöka fan!! Se till nu och fota Mycket hahah!!
Jaa det var det jag tänkte, mycket GULD där!!
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Grymt! Men hur är det med tätheten? Hur mycket tryck har du testat den till?
 

hans

Petrus Kenicius
Re: Sv: Kontrasternas klocka

Målarn skrev:
Damn okej :D!!

Dubai MÅSTE jag besöka fan!! Se till nu och fota Mycket hahah!!
Jaa det var det jag tänkte, mycket GULD där!!
Gärna lite bilder. Intressant dag du haft!
 

Joachim

Omega
Ska försöka fota mer men jag är så jäkla trött på shopping nu:) gick vilse i ett av mallen här:) 1200 butiker fanns det visst.

Testat klockan till 100 meter, och har simmat i både pool och hav senaste dagarna. Inga problem:)
 
U

urinvånaren

Guest
Var där på sportlovet härligt! Vi bodde på The palm ,vad tycker du annars? mycket intryck :D ha det riktigt bra på din "Klocksafari"!
 

Joachim

Omega
Ja känns som att man gör allt som går på en gg:) sjuk stad, stora avstånd men jäkligt billigt med taxi!
 
U

urinvånaren

Guest
Precis! Allting som vi åkte kostade 260 sek märkligt ??? Glöm nu inte chanelbutiken och handla en väska till någon kärlek för så där en 19000 dirham :D :D
 
Topp