• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Korthållare, inte plånböcker!!

Oew

Rolex
KS sträcker ut min hand till er expertis, är sugen på en orange korthållare med typ två fack på varje sida, men kan inte hitta någon.

Tänkte mig runt 1500-2000. Men finns det billigare alternativ så tackar jag inte nej!

PMa gärna era tips eller om ni vill bli av med en som passar!
IMG_4454.JPG
 

Åskviggen

Panerai
Kan tänka mig att Palmgrens säljer korthållare, med initialer om det önskas. Till ett pris som motsvarar kvalitén:cigar:
 

Ketan

Cartier
Ni som har Goyard korthållare, är ni nöjda? Funderar på att be en vän som ska till Paris att köpa en till mig.
 

_jimmyT_

Cartier
2-Faktor
Många fina korthållare!

Ni som kör Mulberry Credit Card Slip, hur många kort får ni plats med? Ser att det är fyra plaster men går det trycka två i varje?

Annars får det kanske bli 8 Card Wallet, men gillar när det är slimmat. Några tankar kring denna?
 

chgeorg

Omega
Många fina korthållare!

Ni som kör Mulberry Credit Card Slip, hur många kort får ni plats med? Ser att det är fyra plaster men går det trycka två i varje?

Annars får det kanske bli 8 Card Wallet, men gillar när det är slimmat. Några tankar kring denna?
Jag har Credit Card Slip, har 6-7 kort och kört ett i varje ficka och sedan "resten" i mitten fickan.. funkar bra för mig.
 

_jimmyT_

Cartier
2-Faktor
Köpte en liten korthållare och en sedelklämma ifrån Mulberry - väldigt nöjd med köpet sen får vi se om kvaliteten är så bra som jag hoppas.
IMG_8981.JPG
IMG_8984.JPG
IMG_8985.JPG

IMG_8982.JPG
Den korthållaren såg inte dum ut! Va på NK här dagen och minns inte att jag såg den då, hittar den inte på Mulberrys hemsida heller, snygg oavsett. Hur många kort får plats?
 

Lolle

Panerai
Den korthållaren såg inte dum ut! Va på NK här dagen och minns inte att jag såg den då, hittar den inte på Mulberrys hemsida heller, snygg oavsett. Hur många kort får plats?
Den heter bara "Card Case" enligt kvittot, hittar faktiskt inte den heller på hemsidan nu.

Köpte den i butiken på Birger Jarls, fanns i svart och den här som jag köpte i chokladfärg.

Den har plats för 3 kort med möjlighet att lägga dubbelt om man vill så max 6 kort. Jag själv har 4 kort i den vilket jag tycker kändes lagom innan det blir för tjockt i den.
 

_jimmyT_

Cartier
2-Faktor
Den heter bara "Card Case" enligt kvittot, hittar faktiskt inte den heller på hemsidan nu.

Köpte den i butiken på Birger Jarls, fanns i svart och den här som jag köpte i chokladfärg.

Den har plats för 3 kort med möjlighet att lägga dubbelt om man vill så max 6 kort. Jag själv har 4 kort i den vilket jag tycker kändes lagom innan det blir för tjockt i den.
Jag får helt enkelt ta mig en runda ut på stan och ta mig en titt, såg som sagt riktigt trevligt ut!
 
Topp