• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Korthållare, inte plånböcker!!

Erik1

Patek
2-Faktor
IMG_4379.JPG

Kan definitivt rekommendera Faure le page. 155 euro+ frakt. Ruskigt bra service och man får hem paketet med TNT. :) Känns väldigt välgjord och fyra kortfack+ sedlar i mitten.
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Ni som ägt FLP korthållare ett tag, vi snackar >6 månader, hur håller de för er?
Likt majoriteten här så blev jag imponerad av hur känslan var osv när jag fick min i slutet av förra sommaren. Åkte dock på att reklamera min efter 6 månader. Rätt kasst imo.

IMG_9033.jpg
IMG_9034.jpg
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Ni som ägt FLP korthållare ett tag, vi snackar >6 månader, hur håller de för er?
Likt majoriteten här så blev jag imponerad av hur känslan var osv när jag fick min i slutet av förra sommaren. Åkte dock på att reklamera min efter 6 månader. Rätt kasst imo.

IMG_9033.jpg
IMG_9034.jpg
Oj, det där ser inte bra ut. Hoppas på måndagsexemplar? Valde Faure över Goyard pga snyggare och att mönstret på Goyard försvann snabbt enl. många. Fårse hur min håller ihop annars blir det en Valextra för mig.
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Oj, det där ser inte bra ut. Hoppas på måndagsexemplar? Valde Faure över Goyard pga snyggare och att mönstret på Goyard försvann snabbt enl. många. Fårse hur min håller ihop annars blir det en Valextra för mig.
Antar det. Ganska allergisk mot korthållare generellt med "vaxade" kanter, den började se rätt trött ut där också. Har dock inga bilder på det. Beige konstruktion på premiumprodukter >1.5k (gäller LV, Goyard, FLP, Mulberry osv)

@ZQT fick ju sin samtidigt som mig och han har nog använt sin med fler kort i. Han får visa upp den så får vi se en med lite patina!
 

Tunnel

Omega
Tänkte köpa en korthållare och är lite kluven mellan Fp/Goyard.
Är Goyard värd det där lilla extra eller är det Fp som gäller?
 

Aarrgghh

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Har ingen aning om märke, men köpt i en väskbutik i Malmö för någon hundring. Ca 7 år gammal nu och fungerar fortfarande perfekt! ;)

IMG_20170531_152704.jpg


IMG_20170531_152713.jpg
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Skicka gärna PM så återkommer jag med info via mail! Vi är hittills förmodligen 2 st som är intresserade.
 
Topp