• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Korthållare, inte plånböcker!!

kalufsen

Panerai
image.jpeg

Befinner mig i Göteborg tills imorgon så kände mig tvungen att springa förbi NK och köpa en efter all positiv feedback Mulberry har fått. Färgen blev Chocolate. Första intrycket är riktigt bra, gillar den skarpt. Nu ska den bara få mjukna till och slitas in lite.
Grattis, den är riktigt clean!
 
Någon som kan länka en korthållare med bra kvalite under 500 sek som kan köpas online från sverige. Gärna svart. Hittade en från Baron som såg bra ut men skulle vilja göra lite research innan :)
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Goyard tillåter beställning om två artiklar per beställning. Måste vara olika färger på korthållarna också.
 

Fredig

Cartier
Köpte en Mulberry för ett tag sedan. Dock så tyckte jag att den var lite väl slätstruken så jag mailade lite med en tillverkare i Frankrike och idag dök det här upp! Mycket nöjd med den.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Lite kul att de körde svenska färger på banden. :D

Snygg för övrigt! Skulle nog köpt en sådan om jag inte varit helt såld på Goyard... :arghh:
 

Ozil1886

Omega
Kikade på Goyard när jag var i NYC för 1 vecka sedan, tror det var 475 dollar för den som diskuterats tidigare i tråden. Jag backade..
 
Topp