• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kostnad byte urtavla?

SPW

Cartier
Har skickat förfrågningar till några urmakare ang byte av en urtavla till en Rolex Datejust. Har fått tillbaka från Bergströms och Fredmans som vill ha 900:- resp 1100:-. Tycker detta låter rätt dyrt. Nån som har förslag på alternativ? Tack!
 

Martin Lovasz

Audemars
Ja man glömmer snabbt vad man betalat. Jag fick vara gniden i ett år för att kunna köpa loss en klocka som jag lovat köpa för 15000 kr och nu glömmer jag bort att jag ens har den... Jag gnäller när jag måste ge över 100 kr för en klocka i normala fall. :happyhappy:
 
Senast ändrad:

Hotshot

Rolex
2-Faktor
Har skickat förfrågningar till några urmakare ang byte av en urtavla till en Rolex Datejust. Har fått tillbaka från Bergströms och Fredmans som vill ha 900:- resp 1100:-. Tycker detta låter rätt dyrt. Nån som har förslag på alternativ? Tack!

Jag bytte på omega för 500 riksdaler :) hos AD. Så 1000 spänn äe lite väl att ta i. Men fick förslag från Bergströms på 800 i somras.
 
Topp